Bank of America provedla nižší hodnocení služeb UPS a FedEx, přičemž to zdůvodnila nárůstem tlaků na objemy a náklady v důsledku zrušení de minimis výjimek pro zásilky z Číny, Hongkongu a dalších regionů. UPS byl snížen z hodnocení Neutral na Underperform, zatímco FedEx klesl z Buy na Neutral.
BofA upozornila, že necelé 4 miliony balíků denně (přibližně 1,5 miliardy ročně) byly zpracovávány pod US de minimis výjimkami, které skončily 2. května pro balíky z Číny a Hongkongu a 29. srpna pro zbytek světa. Tento změněný kontext má vliv na mezinárodní zásilky, které představují přibližně 16 % tržeb UPS a 17 % tržeb FedExu.
Očekává se, že tato situace povede k tlaku na leteckou sezónu v roce 2025, když úzkosti trhu z předchozích let byly poháněny vysokou poptávkou ze strany čínských e-commerce hráčů. UPS čelí dodatečným výzvám, kdy ztrácí polovinu objemů od Amazonu, což činí 11 % jeho tržeb. Průměrné denní objemy zásilek za květen a červen poklesly o 34,8 % meziročně na jeho nejziskovější lince US-China.
Generální ředitel UPS, Carol Tome, zmínil nejistotu ohledně poptávky v sezóně špičky, tlak na malé a střední podniky, tarifní politiky a dobrovolnou separaci pracovníků. BofA snížila odhady EPS pro UPS na třetí kvartál 2025 o 6 %, 2025 o 3 % a 2026 o 4 %, přičemž cílová cena klesla na $83.
Chcete využít této příležitosti?
Pro FedEx BofA citovala tlak na objemy a marže, a snížila odhady EPS pro první čtvrtletí 2026 o 7 %, 2026 o 6 % a 2027 o 7 %, což vedlo ke snížení cílové ceny na $240.
Bank of America provedla nižší hodnocení služeb UPS a FedEx, přičemž to zdůvodnila nárůstem tlaků na objemy a náklady v důsledku zrušení de minimis výjimek pro zásilky z Číny, Hongkongu a dalších regionů. UPS byl snížen z hodnocení Neutral na Underperform, zatímco FedEx klesl z Buy na Neutral.
BofA upozornila, že necelé 4 miliony balíků denně byly zpracovávány pod US de minimis výjimkami, které skončily 2. května pro balíky z Číny a Hongkongu a 29. srpna pro zbytek světa. Tento změněný kontext má vliv na mezinárodní zásilky, které představují přibližně 16 % tržeb UPS a 17 % tržeb FedExu.
Očekává se, že tato situace povede k tlaku na leteckou sezónu v roce 2025, když úzkosti trhu z předchozích let byly poháněny vysokou poptávkou ze strany čínských e-commerce hráčů. UPS čelí dodatečným výzvám, kdy ztrácí polovinu objemů od Amazonu, což činí 11 % jeho tržeb. Průměrné denní objemy zásilek za květen a červen poklesly o 34,8 % meziročně na jeho nejziskovější lince US-China.
Generální ředitel UPS, Carol Tome, zmínil nejistotu ohledně poptávky v sezóně špičky, tlak na malé a střední podniky, tarifní politiky a dobrovolnou separaci pracovníků. BofA snížila odhady EPS pro UPS na třetí kvartál 2025 o 6 %, 2025 o 3 % a 2026 o 4 %, přičemž cílová cena klesla na $83. Chcete využít této příležitosti?
Pro FedEx BofA citovala tlak na objemy a marže, a snížila odhady EPS pro první čtvrtletí 2026 o 7 %, 2026 o 6 % a 2027 o 7 %, což vedlo ke snížení cílové ceny na $240.