JPMorgan zahájil pokrytí společnosti DiDi Global Inc s hodnocením „Overweight“ a cenovým cílem 10 USD. Tento čínský poskytovatel taxi služeb je označován jako vysokopotenciální dlouhodobý generátor zisku.
Analytici v JPMorgan vyzdvihli, že DiDi plánuje zvýšení své ziskovosti prostřednictvím elektrifikace flotily, snížení subvencí pro spotřebitele a postupného zavádění robotaxi. V současnosti mají domácí operace v oblasti mobility marži přibližně 3 % z hrubé hodnoty transakcí (GTV), která by mohla vzrůst na 10 % do roku 2035 díky poklesu nákladů a příznivější ekonomice.
Tři hlavní faktory, které by měly vést k zlepšení, zahrnují:
- přechod flotily na elektrická vozidla, což by mohlo přidat přibližně 3 procentní body k maržím;
- snížení spotřebitelských subvencí, které v současnosti činí 11 % GTV, a to by mohlo přispět dalšími 3 body;
- zavedení robotaxi, které by v dlouhodobém horizontu mohlo přinést až 40 procentních bodů k maržím prostřednictvím snížení nákladů na řidiče.
V optimistickém scénáři JPMorgan odhaduje, že by zisky společnosti DiDi v roce 2035 mohly být 12krát vyšší než v roce 2025, přičemž marže na GTV by se mohly blížit 20 %, pokud autonomní vozidla představují 30 % její flotily.
Chcete využít této příležitosti?
Analytici uvedli: „Zahajujeme pokrytí DiDi s hodnocením Overweight pro jeho vzácnou kombinaci stabilního růstu a strukturální expanze ziskovosti.“
JPMorgan zahájil pokrytí společnosti DiDi Global Inc s hodnocením „Overweight“ a cenovým cílem 10 USD. Tento čínský poskytovatel taxi služeb je označován jako vysokopotenciální dlouhodobý generátor zisku.
Analytici v JPMorgan vyzdvihli, že DiDi plánuje zvýšení své ziskovosti prostřednictvím elektrifikace flotily, snížení subvencí pro spotřebitele a postupného zavádění robotaxi. V současnosti mají domácí operace v oblasti mobility marži přibližně 3 % z hrubé hodnoty transakcí , která by mohla vzrůst na 10 % do roku 2035 díky poklesu nákladů a příznivější ekonomice.
Tři hlavní faktory, které by měly vést k zlepšení, zahrnují:
přechod flotily na elektrická vozidla, což by mohlo přidat přibližně 3 procentní body k maržím;
snížení spotřebitelských subvencí, které v současnosti činí 11 % GTV, a to by mohlo přispět dalšími 3 body;
zavedení robotaxi, které by v dlouhodobém horizontu mohlo přinést až 40 procentních bodů k maržím prostřednictvím snížení nákladů na řidiče.
V optimistickém scénáři JPMorgan odhaduje, že by zisky společnosti DiDi v roce 2035 mohly být 12krát vyšší než v roce 2025, přičemž marže na GTV by se mohly blížit 20 %, pokud autonomní vozidla představují 30 % její flotily.
Chcete využít této příležitosti?
Analytici uvedli: „Zahajujeme pokrytí DiDi s hodnocením Overweight pro jeho vzácnou kombinaci stabilního růstu a strukturální expanze ziskovosti.“