(Reuters) – Společnost Elliott Management v úterý oznámila podíl ve výši 4 miliardy dolarů ve společnosti PepsiCo a vyzvala výrobce nápojů, aby oživil svůj obchod s limonádami, zvýšil cenu svých akcií a snížil rozdíl oproti konkurenci.
Akcie společnosti PepsiCo za posledních pět let zaostávaly za jejím největším konkurentem Coca-Cola, protože výrobce Quaker Oats se potýká s kolísavou poptávkou po svých snackech a usiluje o přechod k zdravějším nápojům a limonádám.
Podíl představuje asi 2 % tržní hodnoty společnosti PepsiCo k pátečnímu uzavření burzy, což z něj činí jednu z největších investic společnosti Elliott.
Investiční společnost označila severoamerickou divizi nápojů společnosti Pepsico za neúspěšnou a uvedla, že růst a marže zaostávají za konkurencí kvůli strategickým chybám, ztrátám podílu na trhu se sodovými nápoji a zavedení nových značek a produktů, které „ztěžují zaměření a realizaci“.
– Společnost Elliott Management v úterý oznámila podíl ve výši 4 miliardy dolarů ve společnosti PepsiCo a vyzvala výrobce nápojů, aby oživil svůj obchod s limonádami, zvýšil cenu svých akcií a snížil rozdíl oproti konkurenci.
Akcie společnosti PepsiCo za posledních pět let zaostávaly za jejím největším konkurentem Coca-Cola, protože výrobce Quaker Oats se potýká s kolísavou poptávkou po svých snackech a usiluje o přechod k zdravějším nápojům a limonádám.
Podíl představuje asi 2 % tržní hodnoty společnosti PepsiCo k pátečnímu uzavření burzy, což z něj činí jednu z největších investic společnosti Elliott.
Investiční společnost označila severoamerickou divizi nápojů společnosti Pepsico za neúspěšnou a uvedla, že růst a marže zaostávají za konkurencí kvůli strategickým chybám, ztrátám podílu na trhu se sodovými nápoji a zavedení nových značek a produktů, které „ztěžují zaměření a realizaci“.