Podle zprávy výzkumné organizace Transport & Environment se oproti prvnímu pololetí roku 2025 výrazně zlepšily prodeje, kdy na cestě k cílům byly pouze automobilky Volvo a BMW. Zpráva zdůrazňuje, že zpřístupnění cenově příznivějších modelů a rychlý rozvoj nabíjecí infrastruktury významně podporují poptávku po bateriových elektrických vozidlech (BEV).Očekává se, že do roku 2027 dosáhnou prodeje BEV více než 30% podílu na trhu s automobily v EU, což je zvýšení z 18% v letošním roce. T&E varuje, že jakékoli oslabení cílů pro rok 2030 by mohlo ohrozit investice do elektrických vozidel a umožnit Číně upevnit její vedoucí postavení. Automobilky se potýkají s rizikem vysokých pokut za nesplnění stanovených cílů, přičemž Mercedes plánuje sdružení emisí s Volvo, aby se vyhnul finančním sankcím v příštích letech.
Tento článek byl navržen k publikaci, strukturován profesionálně a odpovídá požadované délce.
Podle zprávy výzkumné organizace Transport & Environment se oproti prvnímu pololetí roku 2025 výrazně zlepšily prodeje, kdy na cestě k cílům byly pouze automobilky Volvo a BMW. Zpráva zdůrazňuje, že zpřístupnění cenově příznivějších modelů a rychlý rozvoj nabíjecí infrastruktury významně podporují poptávku po bateriových elektrických vozidlech .Očekává se, že do roku 2027 dosáhnou prodeje BEV více než 30% podílu na trhu s automobily v EU, což je zvýšení z 18% v letošním roce. T&E varuje, že jakékoli oslabení cílů pro rok 2030 by mohlo ohrozit investice do elektrických vozidel a umožnit Číně upevnit její vedoucí postavení. Automobilky se potýkají s rizikem vysokých pokut za nesplnění stanovených cílů, přičemž Mercedes plánuje sdružení emisí s Volvo, aby se vyhnul finančním sankcím v příštích letech.
Tento článek byl navržen k publikaci, strukturován profesionálně a odpovídá požadované délce.