(Reuters) – Společnost Microsoft v sobotu oznámila, že uživatelé služby Microsoft Azure mohou zaznamenat zvýšenou latenci v důsledku přerušení několika podmořských optických kabelů v Rudém moři.
V aktualizované zprávě o stavu systému Azure společnost uvedla, že uživatelé mohou zaznamenat přerušení služeb na trasách přes Blízký východ.
„Očekáváme vyšší latenci u některých datových toků, které dříve procházely Blízkým východem. Datové toky, které neprocházejí Blízkým východem, nejsou ovlivněny. Budeme i nadále poskytovat denní aktualizace, případně i častěji, pokud se podmínky změní,“ uvedl Microsoft.
V důsledku přerušení služby Azure, druhého největšího poskytovatele cloudových služeb na světě po Amazon AWS, přesměroval datové toky na alternativní síťové cesty, takže datové toky nejsou přerušeny.
– Společnost Microsoft v sobotu oznámila, že uživatelé služby Microsoft Azure mohou zaznamenat zvýšenou latenci v důsledku přerušení několika podmořských optických kabelů v Rudém moři.
V aktualizované zprávě o stavu systému Azure společnost uvedla, že uživatelé mohou zaznamenat přerušení služeb na trasách přes Blízký východ.
„Očekáváme vyšší latenci u některých datových toků, které dříve procházely Blízkým východem. Datové toky, které neprocházejí Blízkým východem, nejsou ovlivněny. Budeme i nadále poskytovat denní aktualizace, případně i častěji, pokud se podmínky změní,“ uvedl Microsoft.
V důsledku přerušení služby Azure, druhého největšího poskytovatele cloudových služeb na světě po Amazon AWS, přesměroval datové toky na alternativní síťové cesty, takže datové toky nejsou přerušeny.