SAN FRANCISCO (Reuters) – Společnost Amazon letos zdvojnásobila své slevové akce Prime Day na čtyři dny a několik dní po akci se chlubila vynikajícími čísly. Podle jednoho klíčového ukazatele však svůj cíl nesplnila.
Podle interních údajů společnosti, které zkontrolovala agentura Reuters, počet přihlášek v USA nedosáhl loňského celkového počtu a ani vlastního cíle společnosti.
Největší světový online prodejce zaznamenal 5,4 milionu registrací v USA během 21denního období před Prime Day a čtyřdenní prodejní akce od 8. do 11. července. To bylo o 116 000 méně než ve stejném období před rokem a o 106 000 méně než cíl společnosti, což představuje pokles přibližně o 2 % v obou ukazatelích.
Tyto údaje, které nejsou veřejně dostupné, nabízejí vzácný vhled do Amazonu vychvalovaného – a přísně střeženého – Prime businessu, placené předplatitelské služby, která mimo jiné nabízí rychlé doručení bez dalších nákladů a přístup ke streamovanému obsahu. Amazon málokdy diskutuje podrobnosti svého Prime programu.
SAN FRANCISCO – Společnost Amazon letos zdvojnásobila své slevové akce Prime Day na čtyři dny a několik dní po akci se chlubila vynikajícími čísly. Podle jednoho klíčového ukazatele však svůj cíl nesplnila.
Podle interních údajů společnosti, které zkontrolovala agentura Reuters, počet přihlášek v USA nedosáhl loňského celkového počtu a ani vlastního cíle společnosti.
Největší světový online prodejce zaznamenal 5,4 milionu registrací v USA během 21denního období před Prime Day a čtyřdenní prodejní akce od 8. do 11. července. To bylo o 116 000 méně než ve stejném období před rokem a o 106 000 méně než cíl společnosti, což představuje pokles přibližně o 2 % v obou ukazatelích.
Tyto údaje, které nejsou veřejně dostupné, nabízejí vzácný vhled do Amazonu vychvalovaného – a přísně střeženého – Prime businessu, placené předplatitelské služby, která mimo jiné nabízí rychlé doručení bez dalších nákladů a přístup ke streamovanému obsahu. Amazon málokdy diskutuje podrobnosti svého Prime programu.