S&P Global Ratings zvýšila hodnocení společnosti RingCentral Inc. na BB+ z předchozího hodnocení díky sníženému zadlužení a zlepšenému toku volných peněz. Stabilní výhled odráží očekávání, že společnost bude i nadále rozšiřovat svou základnu uživatelů v segmentu UCaaS (Unified Communications as a Service).
Společnost zdokonalila své marže EBITDA, které vzrostly na přibližně 22% z přibližně 12% v roce 2022. Tento nárůst je výsledkem efektivního řízení nákladů a zisků z provozní páky, což umožnilo snížit upravené zadlužení společnosti na střední hodnotu 2x k 30. červnu 2025.
S&P předpokládá, že do konce roku 2025 se zadlužení sníží na mírně více než 2x, což bude podpořeno projektovaným nárůstem tržeb o 4%-5% a maržemi EBITDA v rozmezí 22%-23%.
Společnost plánuje snížit hrubé zadlužení pod 1 miliardu dolarů do konce roku 2026 z přibližně 1.3 miliardy dolarů k 30. červnu 2025.
Chcete využít této příležitosti?
S&P vyzdvihuje silnou konkurenceschopnost RingCentral v oblasti UCaaS a její rostoucí přítomnost na trhu CCaaS (Contact Center as a Service), podpořenou robustním ekosystémem partnerů, což zahrnuje velké telekomunikační poskytovatele a prodejce přidané hodnoty.
S&P Global Ratings zvýšila hodnocení společnosti RingCentral Inc. na BB+ z předchozího hodnocení díky sníženému zadlužení a zlepšenému toku volných peněz. Stabilní výhled odráží očekávání, že společnost bude i nadále rozšiřovat svou základnu uživatelů v segmentu UCaaS .
Společnost zdokonalila své marže EBITDA, které vzrostly na přibližně 22% z přibližně 12% v roce 2022. Tento nárůst je výsledkem efektivního řízení nákladů a zisků z provozní páky, což umožnilo snížit upravené zadlužení společnosti na střední hodnotu 2x k 30. červnu 2025.
S&P předpokládá, že do konce roku 2025 se zadlužení sníží na mírně více než 2x, což bude podpořeno projektovaným nárůstem tržeb o 4%-5% a maržemi EBITDA v rozmezí 22%-23%.
Společnost plánuje snížit hrubé zadlužení pod 1 miliardu dolarů do konce roku 2026 z přibližně 1.3 miliardy dolarů k 30. červnu 2025. Chcete využít této příležitosti?
S&P vyzdvihuje silnou konkurenceschopnost RingCentral v oblasti UCaaS a její rostoucí přítomnost na trhu CCaaS , podpořenou robustním ekosystémem partnerů, což zahrnuje velké telekomunikační poskytovatele a prodejce přidané hodnoty.