Švédská společnost Cheffelo AB (ST:CHEF) zaznamenala za třetí čtvrtletí roku 2025 23,3% nárůst čistého obratu ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Tržby za období od července do září dosáhly 266,4 milionu švédských korun (MSEK), oproti 216,0 MSEK v roce 2024.
Společnost dále uvedla značný růst zákaznické báze, kdy aktivní zákazníci ve třetím kvartálu dosáhli 85,2 tisíc, což představuje 16,0% nárůst oproti 73,4 tisíc v třetím kvartálu 2024.
Podle předběžných odhadů se očekává, že nárůst tržeb přispěje k zlepšení EBIT o přibližně 12 MSEK ve srovnání s loňským rokem, což by vedlo k odhadovanému EBIT přibližně -5 MSEK pro toto čtvrtletí. Výsledky za celé třetí čtvrtletí 2025 ještě nebyly oficiálně zveřejněny.
„Naše úsilí v oblasti inovací a zlepšování zákaznického zážitku se ukazuje jako efektivní, což vede k větší zákaznické základně a lepším finančním výsledkům,“ uvedl mluvčí společnosti Cheffelo. Toto pozitivní období naznačuje, že firma se úspěšně přizpůsobuje měnícím se potřebám svých zákazníků a vytváří silnou pozici na trhu se službami ve stravování.
Chcete využít této příležitosti?
Švédská společnost Cheffelo AB zaznamenala za třetí čtvrtletí roku 2025 23,3% nárůst čistého obratu ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Tržby za období od července do září dosáhly 266,4 milionu švédských korun , oproti 216,0 MSEK v roce 2024.
Společnost dále uvedla značný růst zákaznické báze, kdy aktivní zákazníci ve třetím kvartálu dosáhli 85,2 tisíc, což představuje 16,0% nárůst oproti 73,4 tisíc v třetím kvartálu 2024.
Podle předběžných odhadů se očekává, že nárůst tržeb přispěje k zlepšení EBIT o přibližně 12 MSEK ve srovnání s loňským rokem, což by vedlo k odhadovanému EBIT přibližně -5 MSEK pro toto čtvrtletí. Výsledky za celé třetí čtvrtletí 2025 ještě nebyly oficiálně zveřejněny.
„Naše úsilí v oblasti inovací a zlepšování zákaznického zážitku se ukazuje jako efektivní, což vede k větší zákaznické základně a lepším finančním výsledkům,“ uvedl mluvčí společnosti Cheffelo. Toto pozitivní období naznačuje, že firma se úspěšně přizpůsobuje měnícím se potřebám svých zákazníků a vytváří silnou pozici na trhu se službami ve stravování.Chcete využít této příležitosti?