Společnost JPMorgan potvrdila své preference v evropském leteckém průmyslu, přičemž se zaměřila na International Airlines Group (IAG) jako na nejlepší volbu, zatímco Lufthansa a Air France-KLM jsou méně preferované. V analyzovaných informacích bankéři vysvětlili, že IAG má nejnižší riziko přeplněnosti na svých trasách ve srovnání s konkurencí.
Analytik Harry Gowers také varoval před oslabením poptávky na přetížených trasách, zejména na transatlantském trhu, kde Lufthansa zažívá slabý zájem od svých klíčových trhů do USA.
Gowers předpovídá, že ceny letenek pro letecké společnosti budou v druhé polovině roku klesat, což se očekává vzhledem k slabší poptávce po transatlantských letech. Na pozadí těchto změn JPMorgan udržuje overweight hodnocení pro IAG a negativní hodnocení pro Lufthansa, která plánuje redukovat pracovní sílu o 4 000 zaměstnanců do roku 2030, zejména v administrativních funkcích.
Lufthansa cílí na zvýšení efektivity pomocí umělé inteligence a digitalizace, což naznačuje zásadní změny v jejich obchodních praktikách. Tyto kroky jsou součástí širšího trendu v leteckém průmyslu, kdy společnosti reagují na měnící se poptávku a ekonomické podmínky.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost JPMorgan potvrdila své preference v evropském leteckém průmyslu, přičemž se zaměřila na International Airlines Group jako na nejlepší volbu, zatímco Lufthansa a Air France-KLM jsou méně preferované. V analyzovaných informacích bankéři vysvětlili, že IAG má nejnižší riziko přeplněnosti na svých trasách ve srovnání s konkurencí.
Analytik Harry Gowers také varoval před oslabením poptávky na přetížených trasách, zejména na transatlantském trhu, kde Lufthansa zažívá slabý zájem od svých klíčových trhů do USA.
Gowers předpovídá, že ceny letenek pro letecké společnosti budou v druhé polovině roku klesat, což se očekává vzhledem k slabší poptávce po transatlantských letech. Na pozadí těchto změn JPMorgan udržuje overweight hodnocení pro IAG a negativní hodnocení pro Lufthansa, která plánuje redukovat pracovní sílu o 4 000 zaměstnanců do roku 2030, zejména v administrativních funkcích.
Lufthansa cílí na zvýšení efektivity pomocí umělé inteligence a digitalizace, což naznačuje zásadní změny v jejich obchodních praktikách. Tyto kroky jsou součástí širšího trendu v leteckém průmyslu, kdy společnosti reagují na měnící se poptávku a ekonomické podmínky.Chcete využít této příležitosti?