Papa John’s International včera oznámil, že Indie se stává jedním z jeho prioritních trhů, přičemž firma se zaměřuje na místní chutě s novým většinově vegetariánským menu. Tento krok má podpořit dlouhodobý růst společnosti.
Společnost, která je třetím největším dodavatelem pizzy na světě, byla v Indii nedávno znovu zavedena po odchodu v roce 2017 kvůli špatným obchodním výkonům. Nyní otevřela čtyři pobočky v Bengaluru a plánuje otevřít celkem 650 poboček po celé zemi v následujících deseti letech.
Podle Ravi Thanawaly, finančního ředitele společnosti, Indie dostává „největší pozornost managementu“. Společnost se nyní soustředí na technologické strategie a výzkum spotřebitelů s cílem zvýšit dlouhodobý růst. Místní investiční firma Pulsar Capital a PJP Investments Group mají funkci hlavních franchisantů v Indii a očekávají, že Indie se stane největším trhem pro PJP během příštích šesti let.
V rámci marketingové strategie se Papa John’s snaží přilákat zákazníky nabídkou více vegetariánských pizz, než jakékoliv jiné fast-food řetězce, což je v souladu s místní kulturou, kde je nejvyšší počet vegetariánů na světě.
Nová margherita pizza je nabízena za 149 rupií (přibližně 1,68 dolaru), zatímco konkurent Domino’s Pizza nabízí podobnou pizzu od 109 rupií. Tento krok je viděn jako reakce na očekávané oživení výdajů v Indii po nedávných daňových změnách, které mají podpořit poptávku v sektoru rychlého občerstvení.
Papa John’s International včera oznámil, že Indie se stává jedním z jeho prioritních trhů, přičemž firma se zaměřuje na místní chutě s novým většinově vegetariánským menu. Tento krok má podpořit dlouhodobý růst společnosti.
Společnost, která je třetím největším dodavatelem pizzy na světě, byla v Indii nedávno znovu zavedena po odchodu v roce 2017 kvůli špatným obchodním výkonům. Nyní otevřela čtyři pobočky v Bengaluru a plánuje otevřít celkem 650 poboček po celé zemi v následujících deseti letech.
Podle Ravi Thanawaly, finančního ředitele společnosti, Indie dostává „největší pozornost managementu“. Společnost se nyní soustředí na technologické strategie a výzkum spotřebitelů s cílem zvýšit dlouhodobý růst. Místní investiční firma Pulsar Capital a PJP Investments Group mají funkci hlavních franchisantů v Indii a očekávají, že Indie se stane největším trhem pro PJP během příštích šesti let.
V rámci marketingové strategie se Papa John’s snaží přilákat zákazníky nabídkou více vegetariánských pizz, než jakékoliv jiné fast-food řetězce, což je v souladu s místní kulturou, kde je nejvyšší počet vegetariánů na světě.
Nová margherita pizza je nabízena za 149 rupií , zatímco konkurent Domino’s Pizza nabízí podobnou pizzu od 109 rupií. Tento krok je viděn jako reakce na očekávané oživení výdajů v Indii po nedávných daňových změnách, které mají podpořit poptávku v sektoru rychlého občerstvení.