Constellation Brands, Inc. (NYSE: STZ) zveřejnila výsledky za první čtvrtletí fiskálního roku 2024, které vykázaly 6% nárůst konsolidovaných netto tržeb na 2,5 miliardy dolarů. Tento nárůst byl tažen především silným výkonem v segmentu piva.
Segment piva dosáhl 11% nárůstu netto tržeb, což představovalo 2,1 miliardy dolarů s 5,5% nárůstem depletací. Mezi klíčovými značkami dosáhl Modelo Especial nárůstu přibližně 5%, zatímco Modelo Chelada zaznamenala skok o 40%. Naproti tomu segment vína a lihovin čelil výzvám, když maloobchodní prodeje klesly o 10% na 416 milionů dolarů.
Generální ředitel společnosti zdůraznil, že silné tržby piva pomohly vyrovnat slabší výkonnost v segmentu vína a lihovin, přičemž si společnost kladla za cíl pokračující snižování dluhu a nové cíle v oblasti udržitelnosti.
V rámci změn v strategii torpidovaných značek zaznamenal segment lihovin 40% nárůst u řemeslných destilátů, zatímco pro více prémiové vína zůstávají výsledky smíšené. Meiomi klesla o 5%, přičemž The Prisoner Wine Company zaznamenala pokles o 7%.
Chcete využít této příležitosti?
Poslední finanční pozice společnosti naznačují posílení bilance, kdy byl poměr čistého zadlužení snížen na přibližně 3,5x a očekává se operativní cash flow mezi 2,4 – 2,6 miliardy dolarů.
Constellation Brands si udržuje svoji výhledovou projekci pro fiskální rok 2024, přičemž odhaduje nárůst netto tržeb v segmentu piva na 7-9%, zatímco segment vína a lihovin by měl vykazovat stabilní výkonnost na úrovni od -0,5% do +0,5%.
Constellation Brands, Inc. zveřejnila výsledky za první čtvrtletí fiskálního roku 2024, které vykázaly 6% nárůst konsolidovaných netto tržeb na 2,5 miliardy dolarů. Tento nárůst byl tažen především silným výkonem v segmentu piva.
Segment piva dosáhl 11% nárůstu netto tržeb, což představovalo 2,1 miliardy dolarů s 5,5% nárůstem depletací. Mezi klíčovými značkami dosáhl Modelo Especial nárůstu přibližně 5%, zatímco Modelo Chelada zaznamenala skok o 40%. Naproti tomu segment vína a lihovin čelil výzvám, když maloobchodní prodeje klesly o 10% na 416 milionů dolarů.
Generální ředitel společnosti zdůraznil, že silné tržby piva pomohly vyrovnat slabší výkonnost v segmentu vína a lihovin, přičemž si společnost kladla za cíl pokračující snižování dluhu a nové cíle v oblasti udržitelnosti.
V rámci změn v strategii torpidovaných značek zaznamenal segment lihovin 40% nárůst u řemeslných destilátů, zatímco pro více prémiové vína zůstávají výsledky smíšené. Meiomi klesla o 5%, přičemž The Prisoner Wine Company zaznamenala pokles o 7%.Chcete využít této příležitosti?
Poslední finanční pozice společnosti naznačují posílení bilance, kdy byl poměr čistého zadlužení snížen na přibližně 3,5x a očekává se operativní cash flow mezi 2,4 – 2,6 miliardy dolarů.
Constellation Brands si udržuje svoji výhledovou projekci pro fiskální rok 2024, přičemž odhaduje nárůst netto tržeb v segmentu piva na 7-9%, zatímco segment vína a lihovin by měl vykazovat stabilní výkonnost na úrovni od -0,5% do +0,5%.