Telefônica Brasil (Vivo) oznámila výsledky za třetí čtvrtletí 2025, které mírně překonaly očekávání analytiků. Čisté příjmy vzrostly o 6,5% na R$14,9 miliardy, zatímco EBITDA se zvýšil o 9% na R$6,5 miliardy, což představuje marži 43,4%.
Čistý zisk po menšinových podílech vzrostl o 13,3% na R$1,89 miliardy, což překonalo konsensuální odhady o 6,7%. Zisk na akcii vzrostl o 15,6% na R$0,59 díky programu zpětného odkupu akcií.
Růst příjmů z mobilních služeb zpomalil na 5,5%, přičemž příjmy z postpaid segmentu vzrostly o 8%, zatímco prepaid služby poklesly o 7,6%. Aktuálně postpaid příjmy tvoří 86% celkových mobilních příjmů.
Segment pevné linky se meziročně zvýšil o 9,6%, dosahující R$4,4 miliardy, a to díky růstu FTTH (fiber-to-the-home) příjmů o 10,6% a segmentu B2B v oblasti dat a digitálních služeb o 40%.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost plánuje prodat R$4,5 miliardy v aktivích během následujících let, přičemž očekává, že většina z toho se uskuteční v letech 2026-2027. Celkové náklady byly meziročně vyšší o 4,6%, což je nižší než růst příjmů, a tím došlo k expanze EBITDA marže o 100 bazických bodů.
Vivo vyplatila akcionářům od začátku roku přibližně R$5,7 miliardy, což představuje 5,2% tržní kapitalizace, a potvrdila závazek udržet vyplácení více než 100% čistého zisku pro roky 2025-2026.
Telefônica Brasil  oznámila výsledky za třetí čtvrtletí 2025, které mírně překonaly očekávání analytiků. Čisté příjmy vzrostly o 6,5% na R$14,9 miliardy, zatímco EBITDA se zvýšil o 9% na R$6,5 miliardy, což představuje marži 43,4%.
Čistý zisk po menšinových podílech vzrostl o 13,3% na R$1,89 miliardy, což překonalo konsensuální odhady o 6,7%. Zisk na akcii vzrostl o 15,6% na R$0,59 díky programu zpětného odkupu akcií.
Růst příjmů z mobilních služeb zpomalil na 5,5%, přičemž příjmy z postpaid segmentu vzrostly o 8%, zatímco prepaid služby poklesly o 7,6%. Aktuálně postpaid příjmy tvoří 86% celkových mobilních příjmů.
Segment pevné linky se meziročně zvýšil o 9,6%, dosahující R$4,4 miliardy, a to díky růstu FTTH  příjmů o 10,6% a segmentu B2B v oblasti dat a digitálních služeb o 40%.Chcete využít této příležitosti?
Společnost plánuje prodat R$4,5 miliardy v aktivích během následujících let, přičemž očekává, že většina z toho se uskuteční v letech 2026-2027. Celkové náklady byly meziročně vyšší o 4,6%, což je nižší než růst příjmů, a tím došlo k expanze EBITDA marže o 100 bazických bodů.
Vivo vyplatila akcionářům od začátku roku přibližně R$5,7 miliardy, což představuje 5,2% tržní kapitalizace, a potvrdila závazek udržet vyplácení více než 100% čistého zisku pro roky 2025-2026.