Toyota Motor oznámila, že v nadcházející době nečelí bezprostřednímu nedostatku čipů v důsledku nedávných exportních omezení ze strany Číny, týkajících se nizozemské společnosti Nexperia.
Generální ředitel Koji Sato včera během Japan Mobility Show v Tokiu uvedl: „Myslím, že existuje určité riziko, ale nejedná se o hrozbu nedostatku, která by nastala zítra.“
Omezení exportu ze strany Číny, které nastalo poté, co nizozemská vláda převzala kontrolu nad firmou Nexperia, vzbuzuje obavy v celém automobilovém odvětví. Toyota ale věří, že výpadky v produkci nebudou náhlé a vážné.
Ve světle těchto událostí automobilky po celém světě pečlivě přehodnocují své zásoby a hledají způsoby, jak zajistit dostupnost potřebných čipů. „Japonské automobilky se snaží standardizovat starší čipy, aby se vyhnuly vážným problémům, které jsme zažili během pandemie,“ dodal Sato.
Chcete využít této příležitosti?
Mezitím Nissan potvrdil, že má dostatek čipů k dispozici do prvního týdne listopadu, čímž zmírňuje obavy o okamžité narušení výroby.
Odděleně Sato rovněž oznámil, že plán na odkupu Toyota Industries zůstává v platnosti bez změn v nabídce, navzdory kritikám některých akcionářů. Nabídka ve výši 16,300 jenů (přibližně 108.10 USD) na akcii, která byla vyhlášena v červnu, je součástí restrukturalizace společnosti Toyota a měla by zabezpečit zájmy menšinových akcionářů.
Toyota Motor oznámila, že v nadcházející době nečelí bezprostřednímu nedostatku čipů v důsledku nedávných exportních omezení ze strany Číny, týkajících se nizozemské společnosti Nexperia.
Generální ředitel Koji Sato včera během Japan Mobility Show v Tokiu uvedl: „Myslím, že existuje určité riziko, ale nejedná se o hrozbu nedostatku, která by nastala zítra.“
Omezení exportu ze strany Číny, které nastalo poté, co nizozemská vláda převzala kontrolu nad firmou Nexperia, vzbuzuje obavy v celém automobilovém odvětví. Toyota ale věří, že výpadky v produkci nebudou náhlé a vážné.
Ve světle těchto událostí automobilky po celém světě pečlivě přehodnocují své zásoby a hledají způsoby, jak zajistit dostupnost potřebných čipů. „Japonské automobilky se snaží standardizovat starší čipy, aby se vyhnuly vážným problémům, které jsme zažili během pandemie,“ dodal Sato.Chcete využít této příležitosti?
Mezitím Nissan potvrdil, že má dostatek čipů k dispozici do prvního týdne listopadu, čímž zmírňuje obavy o okamžité narušení výroby.
Odděleně Sato rovněž oznámil, že plán na odkupu Toyota Industries zůstává v platnosti bez změn v nabídce, navzdory kritikám některých akcionářů. Nabídka ve výši 16,300 jenů  na akcii, která byla vyhlášena v červnu, je součástí restrukturalizace společnosti Toyota a měla by zabezpečit zájmy menšinových akcionářů.