Urban Outfitters Inc. oznámil včera výsledky za třetí čtvrtletí fiskálního roku 2026, které překonaly očekávání analytiků. Mezi hlavní fakta patří rekordní čistý zisk 116,4 milionu dolarů a zisk na akcii 1,28 dolaru, což výrazně převyšuje prognózu 1,19 dolaru.
Celkové tržby společnosti vzrostly o 12,3 % na 1,53 miliardy dolarů, což je více, než se předpokládalo (1,48 miliardy dolarů). Tento růst byl podpořen silnou poptávkou po značkách Anthropologie , Free People a Urban Outfitters, s opravdovým tržním tahounem v podobě segmentu půjčování oblečení Nuuly , jehož příjmy vzrostly o 49 % na 144,6 milionu dolarů.
Přestože obchodní prostředí bylo obtížné, Urban Outfitters vykazuje solidní výkon ve všech segmentech. Například segment maloobchodu vzrostl o 10 % na 1,3 miliardy dolarů a na značce Urban Outfitters v Evropě se prodeje zvýšily o 17 %.
Strategie rozšíření společnosti zahrnuje výstavbu 52 nových prodejen do konce fiskálního roku 2026, přičemž se zaměřuje především na značky Free People a FP Movement . Je také plánováno, že Anthropologie přidá 14 nových prodejen, zatímco Urban Outfitters zaznamená malý pokles.
Chcete využít této příležitosti?
CEO Dick Hayne během konferenčního hovoru potvrdil: „Investujeme do Nuuly, abychom zvýšili její tržní podíl.“ Přesto se management vyrovnává s náročnými podmínkami, jako jsou tarify a možné narušení dodavatelského řetězce.
Vzhledem k těmto skutečnostem se očekává, že Urban Outfitters dosáhne vysokého jednociferného růstu tržeb ve čtvrtém čtvrtletí a projede si zlepšení hrubé marže o 100 bazických bodů v rámci celého fiskálního roku.
Urban Outfitters Inc. oznámil včera výsledky za třetí čtvrtletí fiskálního roku 2026, které překonaly očekávání analytiků. Mezi hlavní fakta patří rekordní čistý zisk 116,4 milionu dolarů a zisk na akcii 1,28 dolaru, což výrazně převyšuje prognózu 1,19 dolaru.
Celkové tržby společnosti vzrostly o 12,3 % na 1,53 miliardy dolarů, což je více, než se předpokládalo . Tento růst byl podpořen silnou poptávkou po značkách Anthropologie , Free People a Urban Outfitters, s opravdovým tržním tahounem v podobě segmentu půjčování oblečení Nuuly , jehož příjmy vzrostly o 49 % na 144,6 milionu dolarů.
Přestože obchodní prostředí bylo obtížné, Urban Outfitters vykazuje solidní výkon ve všech segmentech. Například segment maloobchodu vzrostl o 10 % na 1,3 miliardy dolarů a na značce Urban Outfitters v Evropě se prodeje zvýšily o 17 %.
Strategie rozšíření společnosti zahrnuje výstavbu 52 nových prodejen do konce fiskálního roku 2026, přičemž se zaměřuje především na značky Free People a FP Movement . Je také plánováno, že Anthropologie přidá 14 nových prodejen, zatímco Urban Outfitters zaznamená malý pokles.Chcete využít této příležitosti?
CEO Dick Hayne během konferenčního hovoru potvrdil: „Investujeme do Nuuly, abychom zvýšili její tržní podíl.“ Přesto se management vyrovnává s náročnými podmínkami, jako jsou tarify a možné narušení dodavatelského řetězce.
Vzhledem k těmto skutečnostem se očekává, že Urban Outfitters dosáhne vysokého jednociferného růstu tržeb ve čtvrtém čtvrtletí a projede si zlepšení hrubé marže o 100 bazických bodů v rámci celého fiskálního roku.