Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Co stojí za podivným návratem rychlé módy?

Rychlá móda se vrací do módy díky online prodejci oblečení Shein.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
1 října, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Burzovnísvět.cz

Zdroj: Burzovnísvět.cz

7 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Bude to trend nebo zázrak na jedno použití?

Společnost Shein, která se v posledních letech rozrostla obrovským tempem, je hráčem na poli rychlé módy, který má jen málo obdobných firem podobného rozsahu. Podle Euromonitoru se loni tento online prodejce podílel 1,7 % na tržbách v oděvním průmyslu v Severní Americe, což z něj činí čtvrtého největšího prodejce oblečení za Nike, Old Navy a Lululemon. Podle loňského průzkumu společnosti Cowen označili respondenti z generace Z na otázku, kde nakupují oblečení „na ven“, společnost Shein jako svou první volbu a pro mileniály to byla druhá volba (za Amazonem).

Ačkoli Boohoo Group, ASOS a Fashion Nova zaujímají podobný prostor jako prodejci pouze online, jejich tržby jsou jen zlomkem tržeb společnosti Shein, která loni vydělala 23 miliard dolarů, uvedl The Wall Street Journal. Její tržby jsou srovnatelné s nadnárodním oděvním gigantem H&M, který ve svém fiskálním roce končícím v listopadu 2022 vykázal čisté tržby ve výši 223,6 miliardy švédských korun, což se rovná přibližně 21 miliardám dolarů, a společností Inditex, která ve svém fiskálním roce končícím v lednu 2023 vykázala tržby ve výši 23,8 miliardy eur, tedy 25,5 miliardy dolarů.

Společnost má díky své dodavatelské základně v Číně dobře vyladěný model testování a výroby: Mluvčí společnosti v e-mailu uvedl, že při uvedení na trh vyrábí 100 až 200 kusů daného výrobku a výrobu zvyšuje pouze v případě vysoké poptávky. To vede k malým nadbytečným zásobám, což zase pomáhá jejímu hospodářskému výsledku.

Na straně dodávek využívá efektivitu digitálního výrobního systému. Podle březnové zprávy společnosti Boston Consulting Group systém žádá rozsáhlou základnu dodavatelů společnosti Shein o sdílení kapacit v reálném čase a označuje je podle silných a slabých stránek jednotlivých kategorií. Aby minimalizovala náklady, vybírá společnost Shein vzorové látky a požaduje, aby si návrháři vybírali z této skupiny, uvádí zpráva.

Zdroj: Aljazeera.com

Podle zprávy Simona Irwina, akciového analytika společnosti Credit Suisse, vynalezly rychlou módu společnosti jako Zara a v menší míře H&M koncem 90. let, když převzaly nejnovější modely z přehlídkových mol a uvedly podobné výrobky na trh. Podle Irwina trvalo společnostem, jako je Zara, zhruba tři až čtyři týdny, než se něco jako jednoduché tričko dostalo z návrhu do obchodu, a šest až osm týdnů pro něco jako bunda nebo šaty, ačkoli prvek rychlé módy tvořil relativně malou část tržeb těchto společností.

Advertisement

V posledních letech však tato kategorie upadla v nemilost, protože spotřebitelé a investoři začali být kritičtější k dopadu oděvního průmyslu na životní prostředí. Do jisté míry začaly poptávku spotřebitelů po modelech z přehlídkových mol za výhodné ceny uspokojovat maloobchodní prodejny, jako je T.J. Maxx, uvedl Simeon Siegel, akciový analytik společnosti BMO Capital Markets. „Off-price efektivně dělal totéž [jako fast fashion], ale bez obětování kvality,“ řekl.

Jestliže to, co dělala Zara v 90. letech, byla rychlá móda, Sheinova verze je „ultrarychlá móda“, řekl Irwin v jednom rozhovoru. Podle společnosti Boston Consulting Group trvá obrátka zásob společnosti Shein v průměru přibližně 40 dní. To je přibližně polovina toho, co potřebuje vlastník společnosti Zara, společnost Inditex. Strategie rychlé obrátky je v rozporu s trendy v tomto odvětví. Obecně se obrat zásob oděvních společností v posledních dvou desetiletích prodloužil. Například v roce 2000 trval obrat zásob ve společnosti H&M něco málo přes tři měsíce. V loňském roce to bylo více než čtyři měsíce.

Prudký vzestup značky Shein ukazuje, že módní a levné zboží má trvalou přitažlivost. Generace Z dbá na udržitelnost, ale zároveň si cení sebevyjádření. Pravděpodobně pomohlo i načasování. Prodejci rychlé módy Charlotte Russe a Forever 21 zanechali vakuum, když v roce 2019 vyhlásili bankrot a zavřeli stovky obchodů. A nízké ceny společnosti Shein pravděpodobně ještě více zazářily v posledních třech letech, kdy zákazníci zažili neobvyklý nárůst cen oblečení. Ceny oděvů měly po většinu minulého desetiletí klesající tendenci, než po prvotním šoku z pandemie v roce 2020 prudce vzrostly.

Vynalezla společnost Shein online obchodní model rychlé módy, který funguje? Online rychlá móda nemá dobré výsledky. ASOS a Boohoo Group, což jsou britští hráči na poli rychlé módy, mají nízké provozní marže a po prudkém růstu zisku během pandemie se v posledních fiskálních letech přehouply do čisté ztráty, protože růst nejvyššího obratu se zpomalil.

Zdroj: Getty Images

Společnost Shein sice nezveřejňuje finanční údaje, ale podle deníku Journal dosáhla v loňském roce čistého zisku 800 milionů dolarů při tržbách 23 miliard dolarů, což znamená čistou marži 3,5 %. To je daleko za 12,3% čistou marží společnosti Inditex, která je vlastníkem Zary, a 11,9% čistou marží společnosti Uniqlo, která je vlastníkem Fast Retailing. Velmi výrazná přítomnost společnosti Shein na sociálních sítích naznačuje, že její marketingový rozpočet není malý. Její politika bezplatného vracení zboží také nemůže příliš pomoci jejímu výsledku hospodaření.

Společnost Shein si pravděpodobně našla pohodlnou mezeru mezi většími západními oděvními giganty, kteří nechtějí být spojováni s rychlou módou, a velmi malými konkurenty, kteří jsou pouze online. Její výhody jsou pro většinu konkurentů těžko napodobitelné, včetně rozsáhlé sítě dodavatelů a daňových výhod, které plynou z toho, že v zemích, kde prodává oblečení, působí jen s malou fyzickou stopou.

Ačkoli je Sheinův technologický model testování a měření přesvědčivý, pravděpodobně nefunguje u kvalitnějších oděvů, jejichž výroba trvá déle. Její největší výhodou je však zatím možná její neveřejný status, což znamená menší kontrolu její ziskovosti i obchodních postupů.

To by se mohlo brzy změnit, pokud bude chtít společnost Shein získat peníze na veřejných trzích, které budou chtít mít přehled o atraktivních maržích (jinými slovy, její marketingový rozpočet a politika volného výnosu by mohly být podrobeny větší kontrole) a důkaz, že její obchodní postupy jsou šetrné k ESG. Je pozoruhodné, že dvoustranný dopis podepsaný více než 20 americkými zákonodárci požádal Komisi pro cenné papíry a burzy, aby nařídila audit dodavatelského řetězce předtím, než bude společnosti Shein umožněno provést primární veřejnou nabídku na americké burze.

Přestože společnost uvedla, že nemá žádné dodavatele v Sin-ťiangu, kde se údajně vyskytuje nucená práce, zdá se, že se snaží rozptýlit obavy: Jak deník Journal informoval na začátku tohoto měsíce, plánuje odebírat více látek z Indie.

Zdroj: Getty Images

IPO bude zajímavou zkouškou pro investory, kteří hledají udržitelnost, ale zároveň chtějí přesvědčivý růstový příběh. Ekologicky šetrné platformy pro další prodej, jako jsou ThredUp a The RealReal, debutovaly na veřejných trzích s velkým ohlasem, ale jejich obliba mezi nakupujícími a investory se ukázala jako přechodná: Jejich růst se zpomalil a jejich tržní ocenění je jen stínem toho, jaké bylo v době jejich IPO. Také značka obuvi Allbirds, která se chlubí ekologickými postupy, zaznamenala pokles popularity.

Zákazníci a investoři rádi vidí ekologické reference, ale pokud popularita společnosti Shein něco ukázala, pak to, že peníze jsou vždy ekologičtější.

Bude to trend nebo zázrak na jedno použití?Společnost Shein, která se v posledních letech rozrostla obrovským tempem, je hráčem na poli rychlé módy, který má jen málo obdobných firem podobného rozsahu. Podle Euromonitoru se loni tento online prodejce podílel 1,7 % na tržbách v oděvním průmyslu v Severní Americe, což z něj činí čtvrtého největšího prodejce oblečení za Nike, Old Navy a Lululemon. Podle loňského průzkumu společnosti Cowen označili respondenti z generace Z na otázku, kde nakupují oblečení „na ven“, společnost Shein jako svou první volbu a pro mileniály to byla druhá volba .Ačkoli Boohoo Group, ASOS a Fashion Nova zaujímají podobný prostor jako prodejci pouze online, jejich tržby jsou jen zlomkem tržeb společnosti Shein, která loni vydělala 23 miliard dolarů, uvedl The Wall Street Journal. Její tržby jsou srovnatelné s nadnárodním oděvním gigantem H&M, který ve svém fiskálním roce končícím v listopadu 2022 vykázal čisté tržby ve výši 223,6 miliardy švédských korun, což se rovná přibližně 21 miliardám dolarů, a společností Inditex, která ve svém fiskálním roce končícím v lednu 2023 vykázala tržby ve výši 23,8 miliardy eur, tedy 25,5 miliardy dolarů.Společnost má díky své dodavatelské základně v Číně dobře vyladěný model testování a výroby: Mluvčí společnosti v e-mailu uvedl, že při uvedení na trh vyrábí 100 až 200 kusů daného výrobku a výrobu zvyšuje pouze v případě vysoké poptávky. To vede k malým nadbytečným zásobám, což zase pomáhá jejímu hospodářskému výsledku.Na straně dodávek využívá efektivitu digitálního výrobního systému. Podle březnové zprávy společnosti Boston Consulting Group systém žádá rozsáhlou základnu dodavatelů společnosti Shein o sdílení kapacit v reálném čase a označuje je podle silných a slabých stránek jednotlivých kategorií. Aby minimalizovala náklady, vybírá společnost Shein vzorové látky a požaduje, aby si návrháři vybírali z této skupiny, uvádí zpráva.Podle zprávy Simona Irwina, akciového analytika společnosti Credit Suisse, vynalezly rychlou módu společnosti jako Zara a v menší míře H&M koncem 90. let, když převzaly nejnovější modely z přehlídkových mol a uvedly podobné výrobky na trh. Podle Irwina trvalo společnostem, jako je Zara, zhruba tři až čtyři týdny, než se něco jako jednoduché tričko dostalo z návrhu do obchodu, a šest až osm týdnů pro něco jako bunda nebo šaty, ačkoli prvek rychlé módy tvořil relativně malou část tržeb těchto společností.V posledních letech však tato kategorie upadla v nemilost, protože spotřebitelé a investoři začali být kritičtější k dopadu oděvního průmyslu na životní prostředí. Do jisté míry začaly poptávku spotřebitelů po modelech z přehlídkových mol za výhodné ceny uspokojovat maloobchodní prodejny, jako je T.J. Maxx, uvedl Simeon Siegel, akciový analytik společnosti BMO Capital Markets. „Off-price efektivně dělal totéž [jako fast fashion], ale bez obětování kvality,“ řekl.Jestliže to, co dělala Zara v 90. letech, byla rychlá móda, Sheinova verze je „ultrarychlá móda“, řekl Irwin v jednom rozhovoru. Podle společnosti Boston Consulting Group trvá obrátka zásob společnosti Shein v průměru přibližně 40 dní. To je přibližně polovina toho, co potřebuje vlastník společnosti Zara, společnost Inditex. Strategie rychlé obrátky je v rozporu s trendy v tomto odvětví. Obecně se obrat zásob oděvních společností v posledních dvou desetiletích prodloužil. Například v roce 2000 trval obrat zásob ve společnosti H&M něco málo přes tři měsíce. V loňském roce to bylo více než čtyři měsíce.Prudký vzestup značky Shein ukazuje, že módní a levné zboží má trvalou přitažlivost. Generace Z dbá na udržitelnost, ale zároveň si cení sebevyjádření. Pravděpodobně pomohlo i načasování. Prodejci rychlé módy Charlotte Russe a Forever 21 zanechali vakuum, když v roce 2019 vyhlásili bankrot a zavřeli stovky obchodů. A nízké ceny společnosti Shein pravděpodobně ještě více zazářily v posledních třech letech, kdy zákazníci zažili neobvyklý nárůst cen oblečení. Ceny oděvů měly po většinu minulého desetiletí klesající tendenci, než po prvotním šoku z pandemie v roce 2020 prudce vzrostly.Vynalezla společnost Shein online obchodní model rychlé módy, který funguje? Online rychlá móda nemá dobré výsledky. ASOS a Boohoo Group, což jsou britští hráči na poli rychlé módy, mají nízké provozní marže a po prudkém růstu zisku během pandemie se v posledních fiskálních letech přehouply do čisté ztráty, protože růst nejvyššího obratu se zpomalil.Společnost Shein sice nezveřejňuje finanční údaje, ale podle deníku Journal dosáhla v loňském roce čistého zisku 800 milionů dolarů při tržbách 23 miliard dolarů, což znamená čistou marži 3,5 %. To je daleko za 12,3% čistou marží společnosti Inditex, která je vlastníkem Zary, a 11,9% čistou marží společnosti Uniqlo, která je vlastníkem Fast Retailing. Velmi výrazná přítomnost společnosti Shein na sociálních sítích naznačuje, že její marketingový rozpočet není malý. Její politika bezplatného vracení zboží také nemůže příliš pomoci jejímu výsledku hospodaření.Společnost Shein si pravděpodobně našla pohodlnou mezeru mezi většími západními oděvními giganty, kteří nechtějí být spojováni s rychlou módou, a velmi malými konkurenty, kteří jsou pouze online. Její výhody jsou pro většinu konkurentů těžko napodobitelné, včetně rozsáhlé sítě dodavatelů a daňových výhod, které plynou z toho, že v zemích, kde prodává oblečení, působí jen s malou fyzickou stopou.Ačkoli je Sheinův technologický model testování a měření přesvědčivý, pravděpodobně nefunguje u kvalitnějších oděvů, jejichž výroba trvá déle. Její největší výhodou je však zatím možná její neveřejný status, což znamená menší kontrolu její ziskovosti i obchodních postupů.To by se mohlo brzy změnit, pokud bude chtít společnost Shein získat peníze na veřejných trzích, které budou chtít mít přehled o atraktivních maržích a důkaz, že její obchodní postupy jsou šetrné k ESG. Je pozoruhodné, že dvoustranný dopis podepsaný více než 20 americkými zákonodárci požádal Komisi pro cenné papíry a burzy, aby nařídila audit dodavatelského řetězce předtím, než bude společnosti Shein umožněno provést primární veřejnou nabídku na americké burze.Přestože společnost uvedla, že nemá žádné dodavatele v Sin-ťiangu, kde se údajně vyskytuje nucená práce, zdá se, že se snaží rozptýlit obavy: Jak deník Journal informoval na začátku tohoto měsíce, plánuje odebírat více látek z Indie.IPO bude zajímavou zkouškou pro investory, kteří hledají udržitelnost, ale zároveň chtějí přesvědčivý růstový příběh. Ekologicky šetrné platformy pro další prodej, jako jsou ThredUp a The RealReal, debutovaly na veřejných trzích s velkým ohlasem, ale jejich obliba mezi nakupujícími a investory se ukázala jako přechodná: Jejich růst se zpomalil a jejich tržní ocenění je jen stínem toho, jaké bylo v době jejich IPO. Také značka obuvi Allbirds, která se chlubí ekologickými postupy, zaznamenala pokles popularity.Zákazníci a investoři rádi vidí ekologické reference, ale pokud popularita společnosti Shein něco ukázala, pak to, že peníze jsou vždy ekologičtější.
Tagy: businessfast fashionmódarychlá móda

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      18:32

      Americké akcie klesají z rekordních úrovní; v centru pozornosti jsou obchodní dohody a údaje o trhu práce z USA

      18:15

      Koruna se po 4 letech dostala pod 21 Kč/USD, pražská burza klesla

      18:00

      Akcie společnosti Flux Power prudce vzrostly po získání zakázky na dodávku baterií pro leteckou společnost v hodnotě přes 2 miliony dolarů

      17:48

      Renault oznámí ztrátu 11 miliard dolarů z podílu v Nissanu za první pololetí

      17:36

      Akcie MSC Industrial posilují navzdory poklesu zisku a tržeb za třetí čtvrtletí

      17:24

      Prodej Tesly ve Španělsku v červnu vzrostl o 60,7 %, ale v prvním pololetí zaostává

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz
      Akcie

      Disney má nakročeno k silnému růstu. Stream a výletní lodě mění pravidla hry

      1 července, 2025

      Společnost Walt Disney podle nové analýzy společnosti Jefferies stojí na prahu další fáze růstu.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Cloud žene růst: Oracle dostává doporučení „koupit“ a míří výš

      1 července, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Kratos Defense získává na významu díky měnící se tváři moderního válčení

      30 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Kupte akcie Kinder Morgan. Zemní plyn a umělá inteligence jsou silná kombinace

      30 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Nvidia znovu v čele závodu o AI. Investoři věří v další rekordy

      30 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz
      AI

      UBS doporučuje 3 klíčové akcie v oblasti AI, které je vhodné nyní koupit

      27 června, 2025

      Bankovní gigant UBS přichází s novou zprávou, která zaujala investory po celém světě.

      Nejčtenější zprávy.

      Trump tvrdí, že má kupce pro TikTok. Jací hráči se už ucházeli o koupi této aplikace?

      30 června, 2025

      Ustanovení o umělé inteligenci v Trumpově zákonu budí silné kontroverze

      29 června, 2025

      S&P 500 uzavřel na rekordní úrovni, investoři spekulují o obchodní válce

      27 června, 2025

      Boeing znovu získává důvěru investorů a naznačuje obrat k lepším časům

      29 června, 2025

      Téměř neuvěřitelné oživení amerického akciového trhu je na spadnutí

      27 června, 2025

      Trump hrozí Japonsku novými cly a tvrdí, že nekupuje americkou rýži

      30 června, 2025

      Americké akcie klesají z rekordních úrovní; v centru pozornosti jsou obchodní dohody

      1 července, 2025

      Přes lákavou cenu akcií Ford nenaplňuje očekávání a ztrácí krok s trhem

      28 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.