(LULU) ve čtvrtek zvýšila svůj celoroční výhled poté, co oznámila 18% nárůst tržeb i zisku ve druhém fiskálním čtvrtletí, který byl podpořen 61% nárůstem tržeb v Číně.
Maloobchodní prodejce sportovního oblečení nyní očekává, že tržby za fiskální rok dosáhnou 9,51 až 9,57 miliardy dolarů, zatímco předchozí rozpětí činilo 9,44 až 9,51 miliardy dolarů.
Společnost Lululemon očekává, že zisk na akcii se bude v tomto roce pohybovat v rozmezí 12,02 až 12,17 USD oproti předchozímu rozmezí 11,74 až 11,94 USD.
Pro aktuální čtvrtletí předpokládá maloobchodní řetězec zisk na akcii ve výši 2,23 až 2,28 USD a tržby ve výši 2,17 až 2,19 miliardy USD, což je v souladu s očekáváním analytiků, uvádí Refinitiv.
Zde je přehled toho, jak si společnost Lululemon vedla ve svém druhém fiskálním čtvrtletí ve srovnání s tím, co očekávala Wall Street na základě průzkumu analytiků provedeného společností Refinitiv:
Zisk na akcii: 2,68 USD oproti očekávaným 2,54 USD Tržby: 2,21 miliardy USD oproti očekávaným 2,17 miliardy USD.
Vykázaný čistý zisk společnosti za tříměsíční období, které skončilo 30. července, činil 341,6 milionu USD, tj. 2,68 USD na akcii, ve srovnání s 289,5 milionu USD, tj. 2,26 USD na akcii, o rok dříve.
Tržby vzrostly na 2,21 miliardy dolarů, což je přibližně o 18 % více než o rok dříve, kdy činily 1,87 miliardy dolarů.
Překonání horního i dolního řádku bylo podpořeno silným růstem na mezinárodní úrovni. Na trzích mimo Severní Ameriku vzrostly tržby prodejce o 52 %, k čemuž přispěl 61% nárůst v Číně. To je více než 30% růst v tomto regionu v předchozím čtvrtletí.
Finanční ředitelka společnosti Lululemon Meghan Franková uvedla, že v tomto regionu došlo během čtvrtletí k malým výkyvům. Růst tržeb označila za „silný“ a „zdravý“, a to i přesto, že čínská ekonomika zpomaluje a maloobchodní tržby od letošního července meziročně vzrostly jen o 2,5 %.
Generální ředitel Calvin McDonald uvedl, že jak elektronický obchod, tak prodej v obchodech si v Číně vedou „neuvěřitelně dobře“.
Maloobchodní řetězec má nyní v zemi 107 prodejen a z 35 prodejen, které plánuje otevřít v mezinárodním měřítku během současného fiskálního roku, bude většina v tomto regionu, uvedl McDonald.
Zdroj: Getty Images
Tržby v Severní Americe vzrostly o 11 %. Mezitím tržby ve stejných prodejnách v rámci celého globálního podnikání zaostaly za očekáváním: Podle StreetAccount srovnatelné tržby ve čtvrtletí vzrostly o 11 % oproti odhadovanému růstu o 12,1 %.
Společnost Lululemon přijala ambiciózní plán růstu – strategii „Power of Three x2“, podle níž by se měly tržby do roku 2026 zdvojnásobit na 12,5 miliardy USD oproti tržbám v roce 2021 ve výši 6,25 miliardy USD. Aby toho dosáhla, snaží se rozšířit své kamenné pobočky a zdvojnásobit tržby z prodeje pánského oblečení a z přímého prodeje.
Tržby v pánské kategorii se během čtvrtletí zvýšily o 15 % a prodejce otevřel 10 nových prodejen v čistém vyjádření, včetně první v Thajsku. Na konci čtvrtletí měl po celém světě 672 prodejen.
Snaží se také řešit přetrvávající nadbytek zásob, jejichž úroveň se v meziročním srovnání neustále snižuje. Během druhého čtvrtletí se zásoby zvýšily o 14 % na 1,7 miliardy dolarů, zatímco v předchozím čtvrtletí činily 1,5 miliardy dolarů. Silný prodej pomohl pohybu zásob, stejně jako nižší náklady na leteckou přepravu, uvedla Franková.
I když je míra obratu stále o něco pomalejší než historické úrovně, společnost je podle ní v dobré pozici jak s ohledem na měnu, tak na úroveň svých zásob.
Zdroj: Reuters
Tržby z přímého prodeje spotřebitelům vzrostly o 15 %, ale v celkovém mixu prodejních kanálů společnosti Lululemon tvořily v tomto čtvrtletí menší část. Tržby přímo spotřebitelům představovaly 40 % celkových tržeb společnosti Lululemon ve srovnání se 42 % v období před rokem.
Hrubá marže společnosti Lululemon byla do značné míry v souladu s očekáváním a činila 58,8 %, zatímco analytici očekávali 58,5 %, uvádí server StreetAccount.
ve čtvrtek zvýšila svůj celoroční výhled poté, co oznámila 18% nárůst tržeb i zisku ve druhém fiskálním čtvrtletí, který byl podpořen 61% nárůstem tržeb v Číně.Maloobchodní prodejce sportovního oblečení nyní očekává, že tržby za fiskální rok dosáhnou 9,51 až 9,57 miliardy dolarů, zatímco předchozí rozpětí činilo 9,44 až 9,51 miliardy dolarů.Společnost Lululemon očekává, že zisk na akcii se bude v tomto roce pohybovat v rozmezí 12,02 až 12,17 USD oproti předchozímu rozmezí 11,74 až 11,94 USD.Pro aktuální čtvrtletí předpokládá maloobchodní řetězec zisk na akcii ve výši 2,23 až 2,28 USD a tržby ve výši 2,17 až 2,19 miliardy USD, což je v souladu s očekáváním analytiků, uvádí Refinitiv.Zde je přehled toho, jak si společnost Lululemon vedla ve svém druhém fiskálním čtvrtletí ve srovnání s tím, co očekávala Wall Street na základě průzkumu analytiků provedeného společností Refinitiv:Zisk na akcii: 2,68 USD oproti očekávaným 2,54 USDTržby: 2,21 miliardy USD oproti očekávaným 2,17 miliardy USD.Vykázaný čistý zisk společnosti za tříměsíční období, které skončilo 30. července, činil 341,6 milionu USD, tj. 2,68 USD na akcii, ve srovnání s 289,5 milionu USD, tj. 2,26 USD na akcii, o rok dříve.Tržby vzrostly na 2,21 miliardy dolarů, což je přibližně o 18 % více než o rok dříve, kdy činily 1,87 miliardy dolarů.Překonání horního i dolního řádku bylo podpořeno silným růstem na mezinárodní úrovni. Na trzích mimo Severní Ameriku vzrostly tržby prodejce o 52 %, k čemuž přispěl 61% nárůst v Číně. To je více než 30% růst v tomto regionu v předchozím čtvrtletí.Finanční ředitelka společnosti Lululemon Meghan Franková uvedla, že v tomto regionu došlo během čtvrtletí k malým výkyvům. Růst tržeb označila za „silný“ a „zdravý“, a to i přesto, že čínská ekonomika zpomaluje a maloobchodní tržby od letošního července meziročně vzrostly jen o 2,5 %.Generální ředitel Calvin McDonald uvedl, že jak elektronický obchod, tak prodej v obchodech si v Číně vedou „neuvěřitelně dobře“.Maloobchodní řetězec má nyní v zemi 107 prodejen a z 35 prodejen, které plánuje otevřít v mezinárodním měřítku během současného fiskálního roku, bude většina v tomto regionu, uvedl McDonald.Tržby v Severní Americe vzrostly o 11 %. Mezitím tržby ve stejných prodejnách v rámci celého globálního podnikání zaostaly za očekáváním: Podle StreetAccount srovnatelné tržby ve čtvrtletí vzrostly o 11 % oproti odhadovanému růstu o 12,1 %.Společnost Lululemon přijala ambiciózní plán růstu – strategii „Power of Three x2“, podle níž by se měly tržby do roku 2026 zdvojnásobit na 12,5 miliardy USD oproti tržbám v roce 2021 ve výši 6,25 miliardy USD. Aby toho dosáhla, snaží se rozšířit své kamenné pobočky a zdvojnásobit tržby z prodeje pánského oblečení a z přímého prodeje.Tržby v pánské kategorii se během čtvrtletí zvýšily o 15 % a prodejce otevřel 10 nových prodejen v čistém vyjádření, včetně první v Thajsku. Na konci čtvrtletí měl po celém světě 672 prodejen.Snaží se také řešit přetrvávající nadbytek zásob, jejichž úroveň se v meziročním srovnání neustále snižuje. Během druhého čtvrtletí se zásoby zvýšily o 14 % na 1,7 miliardy dolarů, zatímco v předchozím čtvrtletí činily 1,5 miliardy dolarů. Silný prodej pomohl pohybu zásob, stejně jako nižší náklady na leteckou přepravu, uvedla Franková.I když je míra obratu stále o něco pomalejší než historické úrovně, společnost je podle ní v dobré pozici jak s ohledem na měnu, tak na úroveň svých zásob.Tržby z přímého prodeje spotřebitelům vzrostly o 15 %, ale v celkovém mixu prodejních kanálů společnosti Lululemon tvořily v tomto čtvrtletí menší část. Tržby přímo spotřebitelům představovaly 40 % celkových tržeb společnosti Lululemon ve srovnání se 42 % v období před rokem.Hrubá marže společnosti Lululemon byla do značné míry v souladu s očekáváním a činila 58,8 %, zatímco analytici očekávali 58,5 %, uvádí server StreetAccount.
Společnost AppLovin, významný hráč v oblasti reklamních technologií, znovu přitáhla pozornost investorů i analytiků poté, co ve středu oznámila výsledky...