Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Cílem video reklamy Amazonu je proměnit televizory v nákupní košíky

Amazon.com Inc., jeden z gigantů v oblasti elektronického obchodu, se připojuje ke streamovacím protějškům, jako jsou Netflix, Disney a Peacock.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
29 ledna, 2024
4 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Služba Prime Video společnosti začne dnes vysílat reklamy
  • Nový byznys, by měl letos vynést 5 miliard dolarů
  • Jako největší světový online prodejce má Amazon k dispozici podrobné nákupní profily svých diváků

 

Oznámil, že od pondělí začíná s reklamou ve své americké službě Prime Video. Cílem tohoto kroku je nejen získat nové příjmy pro svůj reklamní byznys, který se odhaduje na více než 50 miliard dolarů, ale také přesvědčit diváky, aby pohodlně nakupovali ze svých televizorů.

Televizní reklamy se v průběhu let zásadním způsobem podílely na formování budoucích nákupních rozhodnutí diváků, přičemž tento vliv přetrvává i v dnešní éře streamingu. Známé reklamy, které diváky inspirují k tomu, aby uvažovali o významných značkách, jako je Flo od společnosti Progressive, stejně jako gekon Geico, stále tvoří velkou část televizní reklamy. S přechodem od tradičních televizních platforem k možnostem streamování, jako je YouTube nebo Hulu, však reklama zůstává silným faktorem ovlivňujícím nákupní rozhodnutí.

S posledním krokem společnosti Amazon, která zavedla reklamu ve své službě Prime Video, existuje vyhlídka na novou definici světa online maloobchodu. Jako největší světový online prodejce má Amazon k dispozici podrobné nákupní profily svých diváků. Ve spojení se svou robustní doručovací sítí, která je schopna během jednoho dne doručit miliony produktů podstatné části obyvatel USA, mohou být diváci nuceni nakupovat přímo ze svého obývacího pokoje prostřednictvím televizorů, dálkových ovladačů, chytrých telefonů nebo hlasově aktivovaných zařízení podle svých preferencí.

Jak říká Sky Canaves, analytik společnosti Insider Intelligence v New Yorku: “Prime Video může být nejlepší nadějí společnosti Amazon, že se jí podaří uskutečnit nakupování v televizi.” Amazon doufá, že využije nakupovatelné video reklamy jako prostředek pro poskytovatele, kteří již prodávají produkty na Prime.

Streamovací služba si slibuje, že na reklamě vydělá miliardy dolarů. V posledních letech došlo k výraznému přesunu marketingových rozpočtů z tradiční televize na streamovací služby. Amazon ve snaze oslovit publikum, které je druhé za společností Netflix Inc., nabízí konkurenční ceny reklamy. Stojí však také před herkulovským úkolem přeorientovat diváky, aby využívali své televizory jako potenciální nákupní košíky, a přesvědčit inzerenty, aby tento téměř stoletý formát předělali. Tento úkol by si nepochybně vyžádal značné investice času a úsilí.

Podle plánů společnosti Amazon budou předplatitelé služby Prime sledovat reklamy ve filmech a televizních pořadech, pokud si nezvolí příplatek 3 USD měsíčně za obsah bez reklam. Amazon se tak snaží jít po hranici agresivní reklamy a vyhnout se možnému odcizení diváků z přemíry reklam. Společnost Amazon doufá, že většina diváků přijme kompromis mezi pohodlím bez reklam a cenovou dostupností sledování reklam v síti, což je podpořeno odhadem analytiků Bank of America, kteří se domnívají, že 70 % předplatitelů služby Prime by se rozhodlo raději pro sledování reklam, než aby si připlatili za obsah bez reklam.

Advertisement

Amazon předpokládá, že reklamy na Prime Video by měsíčně oslovily přibližně 115 milionů amerických diváků. Banka BofA předpokládá, že tento nový způsob fungování by od počátku generoval úctyhodných 5 miliard dolarů ročně jako příjem, přičemž 3 miliardy dolarů by měly pocházet z prodeje reklam a přibližně 1,8 miliardy dolarů od těch předplatitelů služby Amazon Prime, kteří by byli ochotni se rozloučit s příplatkem za sledování bez reklam.

Podle prognóz analytiků ze společnosti Insider Intelligence by se Amazon mohl do příštího roku stát v USA silou, se kterou by se dalo počítat v oblasti propojené televizní reklamy a která by se držela na druhé pozici hned za Hulu, přičemž by vytlačila YouTube společnosti Google. Tato prognóza se odvíjí především od přístupu společnosti Amazon, která zahrnuje reklamy na každém účtu s výjimkou těch, kteří se rozhodnou upgradovat své předplatné tak, aby reklamy vynechávalo, což by podle odhadů mělo zajistit širokou diváckou základnu pro reklamu od samého počátku.

Společnost Amazon zkoumá využití QR kódů během svých přenosů Thursday Night Football a testuje technologii, která vysílá neznatelné tóny z propagace produktu přímo do chytrého telefonu diváka, který je následně přesměruje na produkt v nákupní aplikaci Amazon. Ačkoli tato funkce zatím není k dispozici pro reklamy Prime Video, potenciální důsledky pro chování spotřebitelů jsou jasné.

Oznámil, že od pondělí začíná s reklamou ve své americké službě Prime Video. Cílem tohoto kroku je nejen získat nové příjmy pro svůj reklamní byznys, který se odhaduje na více než 50 miliard dolarů, ale také přesvědčit diváky, aby pohodlně nakupovali ze svých televizorů.Televizní reklamy se v průběhu let zásadním způsobem podílely na formování budoucích nákupních rozhodnutí diváků, přičemž tento vliv přetrvává i v dnešní éře streamingu. Známé reklamy, které diváky inspirují k tomu, aby uvažovali o významných značkách, jako je Flo od společnosti Progressive, stejně jako gekon Geico, stále tvoří velkou část televizní reklamy. S přechodem od tradičních televizních platforem k možnostem streamování, jako je YouTube nebo Hulu, však reklama zůstává silným faktorem ovlivňujícím nákupní rozhodnutí.S posledním krokem společnosti Amazon, která zavedla reklamu ve své službě Prime Video, existuje vyhlídka na novou definici světa online maloobchodu. Jako největší světový online prodejce má Amazon k dispozici podrobné nákupní profily svých diváků. Ve spojení se svou robustní doručovací sítí, která je schopna během jednoho dne doručit miliony produktů podstatné části obyvatel USA, mohou být diváci nuceni nakupovat přímo ze svého obývacího pokoje prostřednictvím televizorů, dálkových ovladačů, chytrých telefonů nebo hlasově aktivovaných zařízení podle svých preferencí.Jak říká Sky Canaves, analytik společnosti Insider Intelligence v New Yorku: “Prime Video může být nejlepší nadějí společnosti Amazon, že se jí podaří uskutečnit nakupování v televizi.” Amazon doufá, že využije nakupovatelné video reklamy jako prostředek pro poskytovatele, kteří již prodávají produkty na Prime.Streamovací služba si slibuje, že na reklamě vydělá miliardy dolarů. V posledních letech došlo k výraznému přesunu marketingových rozpočtů z tradiční televize na streamovací služby. Amazon ve snaze oslovit publikum, které je druhé za společností Netflix Inc., nabízí konkurenční ceny reklamy. Stojí však také před herkulovským úkolem přeorientovat diváky, aby využívali své televizory jako potenciální nákupní košíky, a přesvědčit inzerenty, aby tento téměř stoletý formát předělali. Tento úkol by si nepochybně vyžádal značné investice času a úsilí.Podle plánů společnosti Amazon budou předplatitelé služby Prime sledovat reklamy ve filmech a televizních pořadech, pokud si nezvolí příplatek 3 USD měsíčně za obsah bez reklam. Amazon se tak snaží jít po hranici agresivní reklamy a vyhnout se možnému odcizení diváků z přemíry reklam. Společnost Amazon doufá, že většina diváků přijme kompromis mezi pohodlím bez reklam a cenovou dostupností sledování reklam v síti, což je podpořeno odhadem analytiků Bank of America, kteří se domnívají, že 70 % předplatitelů služby Prime by se rozhodlo raději pro sledování reklam, než aby si připlatili za obsah bez reklam.Amazon předpokládá, že reklamy na Prime Video by měsíčně oslovily přibližně 115 milionů amerických diváků. Banka BofA předpokládá, že tento nový způsob fungování by od počátku generoval úctyhodných 5 miliard dolarů ročně jako příjem, přičemž 3 miliardy dolarů by měly pocházet z prodeje reklam a přibližně 1,8 miliardy dolarů od těch předplatitelů služby Amazon Prime, kteří by byli ochotni se rozloučit s příplatkem za sledování bez reklam.Podle prognóz analytiků ze společnosti Insider Intelligence by se Amazon mohl do příštího roku stát v USA silou, se kterou by se dalo počítat v oblasti propojené televizní reklamy a která by se držela na druhé pozici hned za Hulu, přičemž by vytlačila YouTube společnosti Google. Tato prognóza se odvíjí především od přístupu společnosti Amazon, která zahrnuje reklamy na každém účtu s výjimkou těch, kteří se rozhodnou upgradovat své předplatné tak, aby reklamy vynechávalo, což by podle odhadů mělo zajistit širokou diváckou základnu pro reklamu od samého počátku.Společnost Amazon zkoumá využití QR kódů během svých přenosů Thursday Night Football a testuje technologii, která vysílá neznatelné tóny z propagace produktu přímo do chytrého telefonu diváka, který je následně přesměruje na produkt v nákupní aplikaci Amazon. Ačkoli tato funkce zatím není k dispozici pro reklamy Prime Video, potenciální důsledky pro chování spotřebitelů jsou jasné.
Tagy: Akcieamazonamazon primeUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      20:15

      Španělské akcie uzavřely obchodování v mínusu; IBEX 35 poklesl o 1,52

      20:00

      Italská centrální banka vybrala pro věřitele 4 země se systémovým rizikem, včetně Ruska

      19:55

      Ceny, geopolitika brzdí evropské IPO, i když přitékají finanční prostředky

      19:32

      Čína ušetří významným výrobcům koňaku cla na brandy z EU

      19:15

      Pražská burza v závěru týdne ztrácela, dolů ji tlačily banky i ČEZ

      19:00

      Ceny výrobců v Brazílii klesly na nejnižší úroveň za téměř dva roky

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Volatilita nekončí. Ochranu nabídnou „nudné“ akcie jako Duke Energy nebo Visa

      4 července, 2025

      Druhá polovina roku 2025 začíná pod tlakem zvýšené nejistoty, kterou trhy pociťují již od jara.

      Zdroj: Getty Images

      Analytici z BTIG doporučují tyto akcie pro druhou polovinu roku

      3 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      USA zmírňují pravidla, akcie firem Synopsys a Cadence prudce rostou

      3 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Tripadvisor vzrostl poté, co aktivistický investor Starboard získal podíl

      3 července, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Tesla hlásí rekordní propad tržeb oproti loňskému roku – co to znamená dále?

      3 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Unsplash
      Akcie

      Datadog nahrazuje Juniper v S&P 500 – Robinhood stále čeká na svou příležitost

      3 července, 2025

      Americký technologický sektor zažil v posledních dnech výrazný pohyb, když byla společnost Datadog Inc oficiálně oznámena jako nový člen prestižního...

      Nejčtenější zprávy.

      Úplná obchodní dohoda mezi EU a USA je podle Ursuly von der Leyenové „nemožná“

      3 července, 2025

      Donald Trump oznámil, že USA uzavřely obchodní dohodu s Vietnamem

      2 července, 2025

      Trump hrozí Japonsku novými cly a tvrdí, že nekupuje americkou rýži

      30 června, 2025

      S&P 500 dosáhl nového rekordu díky oživení technologického sektoru

      2 července, 2025

      Trump tvrdí, že má kupce pro TikTok. Jací hráči se už ucházeli o koupi této aplikace?

      30 června, 2025

      S&P 500 dosáhl dalšího rekordu díky dobré zprávě o zaměstnanosti

      3 července, 2025

      Velké technologické firmy mění přístup ke klimatu a směřují k udržitelnosti

      4 července, 2025

      S&P 500 uzavírá níže, technologické společnosti zahajují čtvrtletí propadem

      1 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.