Zde jsou tři nejslibnější streamovací akcie, které můžete vlastnit na dobu neurčitou
Netflix (NFLX): Snižování nákladů, marketing a inovace produktů přispívají k růstu provozní marže
Spotify (SPOT): Wall Street je ohromena jejich rostoucí uživatelskou základnou a schopností dosáhnout ziskového růstu
Trade Desk (TTD): Inzerenti na této platformě utratili v roce 2023 rekordních 9,6 miliardy dolarů
Svět streamování se rychle vyvíjí, stále více diváků přerušuje kabelovou televizi a přechází na obsah na vyžádání. Proto investoři hledají nejlepší streamovací akcie, které by mohli vlastnit v roce 2024.
Lákavý obsah na vyžádání, personalizované zážitky ze sledování a globální dostupnost pohánějí streamovací platformy kupředu. Jejich schopnost přizpůsobit se měnícím se preferencím spotřebitelů je výhodná zejména pro investory na Wall Street. Je jen málo těch, které zůstaly napřed, a připravily tak půdu pro společnosti s dominantním podílem na trhu, které mohou navázat na jejich dynamiku. Vzhledem k tomu, že se investoři snaží využít této nové éry obsahu, mohou najít stabilitu a útěchu, kterou jim nabízejí vybrané akcie streamovacích společností.
Nyní vám přinášíme nejzajímavější akcie streamovacích společností, které byste měli vlastnit v roce 2024 a později!
Netflix (NFLX)
Netflix (NASDAQ:NFLX), první průkopník vývoje digitálního streamingu, ušel od svých počátků, kdy si půjčoval DVD, dlouhou cestu. Nadále si udržuje dominantní podíl na trhu a může se pochlubit rozsáhlou knihovnou původních seriálů a filmů, které neustále zaujímají své publikum.
Za posledních 12 měsíců se toho u společnosti hodně změnilo, protože velké restrukturalizační úsilí zvýšilo optimismus investorů ohledně budoucnosti. Kromě snižování nákladů v podobě propouštění Netflix omezil sdílení hesel, které snižovalo jeho hospodářský výsledek. Kromě toho se jejich nové členství s reklamním plánem genius nadále prosazuje, protože spotřebitelé hledají levnější možnosti využívání rozšiřujících se streamovacích služeb. Ve výsledcích za 1. čtvrtletí 24. finančního roku vzrostly tržby meziročně o 15 % na 9,37 miliardy USD. Provozní zisk meziročně prudce vzrostl o 54 % na 2,63 miliardy USD, a to zejména díky marketingovým a produktovým inovacím. Vedení společnosti předpokládá silný růst tržeb a ziskovosti v roce 24 a také zvýšení provozní marže ve 2. čtvrtletí roku 2024.
Zdroj: Getty Images
Spotify (SPOT)
Společnost Spotify (NYSE:SPOT) je jednou z nejlepších akcií streamovacích společností, které můžete vlastnit v příštím desetiletí. Společnost nově definovala digitální streamování hudby a drží více než 30% podíl na trhu v oblasti streamování hudby.
Spotify je v současnosti největší světovou platformou pro streamování hudby a může se pochlubit více než 600 miliony uživatelů. Kromě dominantního postavení v oblasti streamování hudby se Spotify stává přední platformou pro hostování podcastů. Exkluzivní smlouvy s populárními osobnostmi, jako je Joe Rogan, a investice do původního obsahu podcastů stále přitahují rostoucí uživatelskou základnu. Kromě rostoucího prvenství společnosti v oblasti exkluzivního audio obsahu se její finanční ukazatele nadále vyvíjejí správným směrem. V 1. čtvrtletí 24. finančního roku vzrostly tržby meziročně o 20 % na 3,6 miliardy dolarů. Provozní marže se rozšířila o 243 bazických bodů na 27,6 % a provozní zisk dosáhl rekordní výše 168 milionů dolarů. Kromě toho vzrostl počet uživatelů prémiových služeb o 19 % a počet předplatitelů prémiových služeb o 14 % meziročně. Vzhledem k tomu, že společnost i nadále prokazuje svou schopnost ziskového růstu, zůstává Spotify jednou z nejlepších streamovacích akcií, které můžete vlastnit v roce 2024.
Zdroj: Spotify.com
Trade Desk (TTD)
Společnost Trade Desk (NASDAQ:TTD) hraje klíčovou roli v zákulisním světě digitální reklamy. Tato programatická platforma pro digitální reklamu umožňuje inzerentům nakupovat reklamní sloty na různých webových stránkách, streamovacích službách a připojených zařízeních.
Růst digitálních streamovacích služeb se přímo promítá do rozšíření příležitostí pro Trade Desk. Vzhledem k tomu, že stále více diváků přechází na streamovací platformy, spoléhají inzerenti na platformy, jako je Trade Desk, aby oslovili a zacílili své požadované publikum. Společnost navíc klade důraz na to, aby svým inzerentům umožnila dosáhnout lepší návratnosti jejich výdajů na reklamu. Ve finančním roce 23 vzrostly tržby meziročně o 23 % na 1,95 miliardy dolarů, přičemž inzerenti utratili na platformě rekordních 9,6 miliardy dolarů. Čistý zisk se meziročně zvýšil o 235 % na 179 milionů dolarů a zároveň generoval solidní cash flow z provozní činnosti. Kromě toho zůstala retence zákazníků na úrovni více než 95 %, což svědčí o trvalé síle jejich přední platformy v oboru. Vzhledem k rostoucí poptávce po streamovacích službách bude Trade Desk hlavním příjemcem.
Svět streamování se rychle vyvíjí, stále více diváků přerušuje kabelovou televizi a přechází na obsah na vyžádání. Proto investoři hledají nejlepší streamovací akcie, které by mohli vlastnit v roce 2024.Lákavý obsah na vyžádání, personalizované zážitky ze sledování a globální dostupnost pohánějí streamovací platformy kupředu. Jejich schopnost přizpůsobit se měnícím se preferencím spotřebitelů je výhodná zejména pro investory na Wall Street. Je jen málo těch, které zůstaly napřed, a připravily tak půdu pro společnosti s dominantním podílem na trhu, které mohou navázat na jejich dynamiku. Vzhledem k tomu, že se investoři snaží využít této nové éry obsahu, mohou najít stabilitu a útěchu, kterou jim nabízejí vybrané akcie streamovacích společností.Nyní vám přinášíme nejzajímavější akcie streamovacích společností, které byste měli vlastnit v roce 2024 a později!Netflix , první průkopník vývoje digitálního streamingu, ušel od svých počátků, kdy si půjčoval DVD, dlouhou cestu. Nadále si udržuje dominantní podíl na trhu a může se pochlubit rozsáhlou knihovnou původních seriálů a filmů, které neustále zaujímají své publikum.Za posledních 12 měsíců se toho u společnosti hodně změnilo, protože velké restrukturalizační úsilí zvýšilo optimismus investorů ohledně budoucnosti. Kromě snižování nákladů v podobě propouštění Netflix omezil sdílení hesel, které snižovalo jeho hospodářský výsledek. Kromě toho se jejich nové členství s reklamním plánem genius nadále prosazuje, protože spotřebitelé hledají levnější možnosti využívání rozšiřujících se streamovacích služeb. Ve výsledcích za 1. čtvrtletí 24. finančního roku vzrostly tržby meziročně o 15 % na 9,37 miliardy USD. Provozní zisk meziročně prudce vzrostl o 54 % na 2,63 miliardy USD, a to zejména díky marketingovým a produktovým inovacím. Vedení společnosti předpokládá silný růst tržeb a ziskovosti v roce 24 a také zvýšení provozní marže ve 2. čtvrtletí roku 2024. Společnost Spotify je jednou z nejlepších akcií streamovacích společností, které můžete vlastnit v příštím desetiletí. Společnost nově definovala digitální streamování hudby a drží více než 30% podíl na trhu v oblasti streamování hudby.Spotify je v současnosti největší světovou platformou pro streamování hudby a může se pochlubit více než 600 miliony uživatelů. Kromě dominantního postavení v oblasti streamování hudby se Spotify stává přední platformou pro hostování podcastů. Exkluzivní smlouvy s populárními osobnostmi, jako je Joe Rogan, a investice do původního obsahu podcastů stále přitahují rostoucí uživatelskou základnu. Kromě rostoucího prvenství společnosti v oblasti exkluzivního audio obsahu se její finanční ukazatele nadále vyvíjejí správným směrem. V 1. čtvrtletí 24. finančního roku vzrostly tržby meziročně o 20 % na 3,6 miliardy dolarů. Provozní marže se rozšířila o 243 bazických bodů na 27,6 % a provozní zisk dosáhl rekordní výše 168 milionů dolarů. Kromě toho vzrostl počet uživatelů prémiových služeb o 19 % a počet předplatitelů prémiových služeb o 14 % meziročně. Vzhledem k tomu, že společnost i nadále prokazuje svou schopnost ziskového růstu, zůstává Spotify jednou z nejlepších streamovacích akcií, které můžete vlastnit v roce 2024. Společnost Trade Desk hraje klíčovou roli v zákulisním světě digitální reklamy. Tato programatická platforma pro digitální reklamu umožňuje inzerentům nakupovat reklamní sloty na různých webových stránkách, streamovacích službách a připojených zařízeních.Růst digitálních streamovacích služeb se přímo promítá do rozšíření příležitostí pro Trade Desk. Vzhledem k tomu, že stále více diváků přechází na streamovací platformy, spoléhají inzerenti na platformy, jako je Trade Desk, aby oslovili a zacílili své požadované publikum. Společnost navíc klade důraz na to, aby svým inzerentům umožnila dosáhnout lepší návratnosti jejich výdajů na reklamu. Ve finančním roce 23 vzrostly tržby meziročně o 23 % na 1,95 miliardy dolarů, přičemž inzerenti utratili na platformě rekordních 9,6 miliardy dolarů. Čistý zisk se meziročně zvýšil o 235 % na 179 milionů dolarů a zároveň generoval solidní cash flow z provozní činnosti. Kromě toho zůstala retence zákazníků na úrovni více než 95 %, což svědčí o trvalé síle jejich přední platformy v oboru. Vzhledem k rostoucí poptávce po streamovacích službách bude Trade Desk hlavním příjemcem.