Výrobce Aperolu Davide Campari-Milano uvedl, že některé slabé stránky, které se v americkém lihovarnickém průmyslu projevily v první polovině roku, pokračovaly i ve třetím čtvrtletí, přičemž potíže trvají déle, než se očekávalo.
Italský výrobce aperitivů to uvedl v pátečním hovoru s investory a později upřesnil, že se jednalo o trendy v celém odvětví, nikoliv konkrétně o společnost.
Akcie Campari v pátek klesly o 5,6 % na 7,80 eura
Generální ředitel společnosti Campari Matteo Fantacchiotti v hovoru k výsledkům na konci července uvedl, že americký trh byl v první polovině roku slabý a že odvětví očekává v druhé polovině roku určité zlepšení díky kombinaci snížení úrokových sazeb, voleb a možného obnovení spotřebitelské důvěry a diskrečních výdajů.
V prvním pololetí vzrostly čisté tržby Campari v USA – které tvořily 27,8 % celkových tržeb skupiny – o 6,7 % a na organické bázi o 3,5 %.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky