Americká oděvní společnost Levi Strauss zvažuje prodej své značky Dockers. Finanční ředitel Harmit Singh prozradil, že společnost obdržela zájem od potenciálních kupců, což naznačuje pozitivní zprávy. Singh předpokládá, že proces prodeje potrvá přibližně šest až devět měsíců. Cílem společnosti Levi’s je najít kupce, který by mohl značku Dockers posílit, zatímco společnost se zaměří na rozšíření své hlavní nabídky. Není to poprvé, co se Levi’s pokouší prodat značku Dockers; před dvěma desetiletími, kdy značka dosahovala ročních tržeb ve výši 1 miliardy dolarů, se vhodné nabídky nenašly. Nicméně vzhledem k tomu, že se předpokládá, že Dockers bude v roce 2023 generovat přibližně třetinu této částky, společnost se o to pokouší znovu. Tento krok je v souladu se strategií společnosti Levi prodávat více výrobků přímo prostřednictvím vlastních obchodů a webových stránek a zaměřit se na růst značky Beyond Yoga. Přestože společnost Levi’s v letošním roce nedosahuje výkonnosti indexu S&P 500, věří, že Dockers má nyní lepší pozici pro prodej, a to díky vytvoření specializovaného manažerského týmu. Singh vyjádřil optimismus, že Dockers může pod novým vlastníkem prosperovat. V rámci přechodu k příležitostem s vyšším růstem společnost Levi již ukončila prodej obuvi a značky Denizen prodávané v obchodech Target.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky