Společnost Comcast Corp (NASDAQ:CMCSA) ve čtvrtek oznámila lepší než očekávané tržby za třetí čtvrtletí, k čemuž přispěl úspěch jejích kasovních trháků a zvýšená reklama během olympijských her v Paříži. Mediální divize společnosti zaznamenala díky hrám rekordní nárůst příjmů ve výši 1,9 miliardy dolarů, a to především díky zvýšené reklamě značek. K pozitivním výsledkům přispěla také její studiová jednotka, jejíž kasovní trháky jako “Despicable Me 4” a “Twisters” se umístily mezi deseti nejúspěšnějšími filmy v USA a Kanadě. Tržby této jednotky vzrostly o 12,3 % na 2,83 miliardy dolarů, čímž překonaly odhady analytiků, kteří očekávali 2,75 miliardy dolarů.
Navzdory 5,3% poklesu v oblasti zábavních parků vykompenzoval Comcast ztrátu díky dobrým výsledkům studií a médií. Společnost plánuje otevřít svůj nejnovější park Universal Epic Universe na Floridě v květnu 2022, aby přilákala návštěvníky a zvýšila výdaje.
V zářijovém čtvrtletí sice Comcast ztratil 87 000 zákazníků širokopásmového připojení, ale pokles byl menší, než se očekávalo, a to díky ukončení federálního programu dostupného připojení (ACP). Bez zahrnutí dopadu programu ACP společnost Comcast ve skutečnosti zaznamenala čistý přírůstek 9 000 zákazníků širokopásmového připojení. Streamovací služba společnosti Peacock získala 3 miliony placených předplatitelů, čímž se celkový počet zvýšil na 36 milionů. Společnost Comcast rovněž ztratila 365 000 předplatitelů video služeb, protože zákazníci nadále přecházejí od tradiční televize ke streamovacím službám.
Akcie společnosti Comcast po oznámení pozitivních výsledků vzrostly v předobchodní fázi o 4,2 %. Celkové tržby za čtvrtletí dosáhly 32,07 miliardy dolarů a překonaly tak odhady 31,66 miliardy dolarů, přičemž tržby z mediálních služeb vzrostly o 36,5 %.
Společnost Comcast Corp ve čtvrtek oznámila lepší než očekávané tržby za třetí čtvrtletí, k čemuž přispěl úspěch jejích kasovních trháků a zvýšená reklama během olympijských her v Paříži. Mediální divize společnosti zaznamenala díky hrám rekordní nárůst příjmů ve výši 1,9 miliardy dolarů, a to především díky zvýšené reklamě značek. K pozitivním výsledkům přispěla také její studiová jednotka, jejíž kasovní trháky jako “Despicable Me 4” a “Twisters” se umístily mezi deseti nejúspěšnějšími filmy v USA a Kanadě. Tržby této jednotky vzrostly o 12,3 % na 2,83 miliardy dolarů, čímž překonaly odhady analytiků, kteří očekávali 2,75 miliardy dolarů.
Navzdory 5,3% poklesu v oblasti zábavních parků vykompenzoval Comcast ztrátu díky dobrým výsledkům studií a médií. Společnost plánuje otevřít svůj nejnovější park Universal Epic Universe na Floridě v květnu 2022, aby přilákala návštěvníky a zvýšila výdaje.
V zářijovém čtvrtletí sice Comcast ztratil 87 000 zákazníků širokopásmového připojení, ale pokles byl menší, než se očekávalo, a to díky ukončení federálního programu dostupného připojení . Bez zahrnutí dopadu programu ACP společnost Comcast ve skutečnosti zaznamenala čistý přírůstek 9 000 zákazníků širokopásmového připojení. Streamovací služba společnosti Peacock získala 3 miliony placených předplatitelů, čímž se celkový počet zvýšil na 36 milionů. Společnost Comcast rovněž ztratila 365 000 předplatitelů video služeb, protože zákazníci nadále přecházejí od tradiční televize ke streamovacím službám.
Akcie společnosti Comcast po oznámení pozitivních výsledků vzrostly v předobchodní fázi o 4,2 %. Celkové tržby za čtvrtletí dosáhly 32,07 miliardy dolarů a překonaly tak odhady 31,66 miliardy dolarů, přičemž tržby z mediálních služeb vzrostly o 36,5 %.