Kybernetický zločinec kontaktoval australskou leteckou společnost Qantas poté, co minulý týden došlo k úniku dat, při kterém byly odhaleny osobní údaje šesti milionů zákazníků, sdělil v úterý mluvčí společnosti agentuře Reuters.
Hacker zaútočil na call centrum a získal přístup k platformě zákaznických služeb třetí strany, která obsahovala jména, e-mailové adresy, telefonní čísla, data narození a čísla věrnostních programů zákazníků.
„Jelikož se jedná o trestný čin, zapojili jsme australskou federální policii a nebudeme se k podrobnostem kontaktu dále vyjadřovat,“ uvedl mluvčí a dodal, že neexistují žádné důkazy o tom, že by ukradená data byla zveřejněna, ale společnost pokračuje v monitorování s pomocí odborníků na kybernetickou bezpečnost.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky