Ford Motor v úterý oznámil, že věří, že jeho plánovaná továrna na baterie pro elektromobily v Michiganu v hodnotě 3 miliard dolarů, která je z 60 % hotová, bude mít nárok na daňové úlevy na výrobu poté, co rozsáhlý daňový a rozpočtový zákon revidoval pravidla.
V květnu Ford varoval před možností, že americká vláda v návrhu zákona schváleném Sněmovnou reprezentantů zruší daňové úlevy na výrobu, které podporují výrobu baterií pro elektromobily využívající čínskou technologii.
Ford v úterý uvedl, že závod v Marshallu v Michiganu, který má zaměstnat 1 700 pracovníků, „je na dobré cestě k získání daňových úlev na výrobu, což je výhra pro naše zákazníky i pro konkurenceschopnost Ameriky“.
Ford uvedl, že závod, který byl oznámen v únoru 2023, by měl zahájit výrobu baterií v roce 2026. Továrna Ford bude vyrábět bateriové články s využitím technologie čínského giganta CATL.
Daňový zákon schválený Sněmovnou reprezentantů USA by zakázal daňové úlevy na baterie vyrobené z komponentů některých čínských společností nebo na základě licenční smlouvy s čínskými firmami.
Aliance výrobců automobilů, skupina zastupující společnosti General Motors (NYSE:GM), Ford, Toyota (NYSE:TM), Volkswagen (ETR:VOWG_p) a další, ocenila konečný návrh zákona za revizi formulace daňové úlevy na výrobu baterií, která „zachovala pokročilou výrobu související s automobilovým průmyslem v celé zemi a zakázala čínským společnostem nárok na tuto úlevu“.
Ford loni od státu Michigan obdržel snížený balíček pobídek pro továrnu na baterie poté, co snížil očekávanou výrobu v souladu se zpomalujícím se poptávkou po elektromobilech. Továrna se dostala pod drobnohled některých zákonodárců kvůli svým vazbám na čínskou společnost.
Ford Motor v úterý oznámil, že věří, že jeho plánovaná továrna na baterie pro elektromobily v Michiganu v hodnotě 3 miliard dolarů, která je z 60 % hotová, bude mít nárok na daňové úlevy na výrobu poté, co rozsáhlý daňový a rozpočtový zákon revidoval pravidla.
V květnu Ford varoval před možností, že americká vláda v návrhu zákona schváleném Sněmovnou reprezentantů zruší daňové úlevy na výrobu, které podporují výrobu baterií pro elektromobily využívající čínskou technologii.
Ford v úterý uvedl, že závod v Marshallu v Michiganu, který má zaměstnat 1 700 pracovníků, „je na dobré cestě k získání daňových úlev na výrobu, což je výhra pro naše zákazníky i pro konkurenceschopnost Ameriky“.
Ford uvedl, že závod, který byl oznámen v únoru 2023, by měl zahájit výrobu baterií v roce 2026. Továrna Ford bude vyrábět bateriové články s využitím technologie čínského giganta CATL.
Daňový zákon schválený Sněmovnou reprezentantů USA by zakázal daňové úlevy na baterie vyrobené z komponentů některých čínských společností nebo na základě licenční smlouvy s čínskými firmami.
Aliance výrobců automobilů, skupina zastupující společnosti General Motors , Ford, Toyota , Volkswagen a další, ocenila konečný návrh zákona za revizi formulace daňové úlevy na výrobu baterií, která „zachovala pokročilou výrobu související s automobilovým průmyslem v celé zemi a zakázala čínským společnostem nárok na tuto úlevu“.
Ford loni od státu Michigan obdržel snížený balíček pobídek pro továrnu na baterie poté, co snížil očekávanou výrobu v souladu se zpomalujícím se poptávkou po elektromobilech. Továrna se dostala pod drobnohled některých zákonodárců kvůli svým vazbám na čínskou společnost.