Levi Strauss zvýšil své roční prognózy tržeb a zisku poté, co ve čtvrtek překonal čtvrtletní odhady, a sází na silnou poptávku po svých džínách v regionech, jako je Evropa, navzdory nejistotě ohledně cel.
Levi’s se opírá o diverzifikovaný dodavatelský řetězec, který zahrnuje Bangladéš a Kambodžu, a zbavuje se méně atraktivního zboží, aby překonal cla v době, kdy jiné oděvní značky pociťují tlak vyšších nákladů na cla.
Společnost zvýšila své zásoby o 15 % do konce druhého čtvrtletí kvůli silné poptávce a také kvůli clům, uvedl Harmit Singh, finanční a růstový ředitel společnosti Levi Strauss & Co
„Domníváme se, že stav zásob je dobrý. Dnes jsou na tom lépe než před rokem a rozhodně lépe než před dvěma lety,“ uvedl Singh.
Singh uvedl, že společnost již nakoupila 60 % zásob potřebných v USA na druhou polovinu roku, která zahrnuje významné prodejní akce, jako je Amazon
Akcie společnosti vzrostly v prodlouženém obchodování o přibližně 8 %.
Úsilí výrobce džínoviny o zavedení nových stylů a kolekcí, včetně šatů, sukní a džínů s širokými nohavicemi, mu pomohlo překonat náročný trh a utlumené spotřebitelské výdaje, které nadále tíží maloobchodní odvětví.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky