(Reuters) – Novozélandská společnost a2 Milk v pondělí oznámila 21% nárůst celoročního zisku díky silné poptávce v Číně a oznámila akvizici výrobního závodu s cílem rozšířit svůj podíl na čínském trhu.
Výrobce kojenecké výživy vykázal celoroční čistý zisk po zdanění ve výši 202,9 milionu novozélandských dolarů (120,12 milionu amerických dolarů), což je ve srovnání s loňskými 167,6 miliony novozélandských dolarů mírný nárůst a mírně překonalo konsensus Visible Alpha ve výši 202,2 milionu novozélandských dolarů.
To bylo do značné míry způsobeno silnou poptávkou po kojenecké výživě v Číně, která je jejím největším trhem. Celkový prodej kojenecké výživy vzrostl o 10 % díky robustnímu 17% růstu prodeje produktů s anglickým označením, zatímco prodej produktů s čínským označením vzrostl o 3,3 %.
„Pro náš segment kojenecké výživy to byl výjimečný rok,“ uvedl generální ředitel David Bortolussi.
– Novozélandská společnost a2 Milk v pondělí oznámila 21% nárůst celoročního zisku díky silné poptávce v Číně a oznámila akvizici výrobního závodu s cílem rozšířit svůj podíl na čínském trhu.
Výrobce kojenecké výživy vykázal celoroční čistý zisk po zdanění ve výši 202,9 milionu novozélandských dolarů , což je ve srovnání s loňskými 167,6 miliony novozélandských dolarů mírný nárůst a mírně překonalo konsensus Visible Alpha ve výši 202,2 milionu novozélandských dolarů.
To bylo do značné míry způsobeno silnou poptávkou po kojenecké výživě v Číně, která je jejím největším trhem. Celkový prodej kojenecké výživy vzrostl o 10 % díky robustnímu 17% růstu prodeje produktů s anglickým označením, zatímco prodej produktů s čínským označením vzrostl o 3,3 %.
„Pro náš segment kojenecké výživy to byl výjimečný rok,“ uvedl generální ředitel David Bortolussi.