Společnost DocMorris AG v úterý oznámila zklamávající výsledky za druhé čtvrtletí, kdy růst v oblasti léků na předpis (Rx) nedosáhl očekávání a ve srovnání s předchozím čtvrtletím činil pouze 4,6 % v místní měně, což představuje celkem 56 milionů CHF.
Švýcarská online lékárna vykázala ve druhém čtvrtletí roku 2025 externí tržby ve výši 276 milionů CHF, což představuje meziroční nárůst o 3 %, ale mezičtvrtletní pokles o 7 %.
Tento výsledek odráží sezónní pokles a vliv německých svátků.
Jediným domácím motorem růstu byl prodej léků na předpis v Německu, který mezičtvrtletně vzrostl o 4 % a meziročně o 31 % na 56 milionů CHF, i když tento trend zůstává za očekáváním a za hlavním konkurentem RDC.
Prodej volně prodejných léků (OTC) a služeb poklesl mezičtvrtletně o 10 % a meziročně o 3 % na 203 milionů CHF, částečně v důsledku ukončení značky Zur Rose (SIX:DOCM) a silného nepříznivého vlivu kurzových rozdílů.
Společnost DocMorris AG v úterý oznámila zklamávající výsledky za druhé čtvrtletí, kdy růst v oblasti léků na předpis nedosáhl očekávání a ve srovnání s předchozím čtvrtletím činil pouze 4,6 % v místní měně, což představuje celkem 56 milionů CHF.
Švýcarská online lékárna vykázala ve druhém čtvrtletí roku 2025 externí tržby ve výši 276 milionů CHF, což představuje meziroční nárůst o 3 %, ale mezičtvrtletní pokles o 7 %.
Tento výsledek odráží sezónní pokles a vliv německých svátků.
Jediným domácím motorem růstu byl prodej léků na předpis v Německu, který mezičtvrtletně vzrostl o 4 % a meziročně o 31 % na 56 milionů CHF, i když tento trend zůstává za očekáváním a za hlavním konkurentem RDC.
Prodej volně prodejných léků a služeb poklesl mezičtvrtletně o 10 % a meziročně o 3 % na 203 milionů CHF, částečně v důsledku ukončení značky Zur Rose a silného nepříznivého vlivu kurzových rozdílů.