S tím, jak se internetová distribuce dostává ke všem, se boj o pozornost přesouvá z platforem na příběhy, postavy a franšízy, které lidi přitahují.
Globální využívání digitálních médií téměř neroste, což znamená, že platformy se nemohou spoléhat na rozšiřování uživatelské základny. Vzácnou komoditou je nyní diferencovaný obsah.
Jakmile se intelektuální vlastnictví (IP) jako hra, pořad nebo postava prosadí, má tendenci se udržet.
Průměrná hodnota 20 nejlepších globálních IP byla vytvořena před 45 lety, což ukazuje, jak trvalé mohou být hity.
Sony (NYSE:SONY), Nintendo a Netflix (NASDAQ:NFLX) ukázaly, jak úspěšné IP lze rozšiřovat napříč formáty a desetiletími a zvyšovat tak jeho hodnotu.
Vzhledem k tomu, že mnoho materiálních potřeb je uspokojeno, rodí se méně dětí a tradiční volnočasové aktivity upadají, spotřebitelé se obracejí k obsahu, který jim přináší emocionální uspokojení.

S tím, jak se internetová distribuce dostává ke všem, se boj o pozornost přesouvá z platforem na příběhy, postavy a franšízy, které lidi přitahují.
Globální využívání digitálních médií téměř neroste, což znamená, že platformy se nemohou spoléhat na rozšiřování uživatelské základny. Vzácnou komoditou je nyní diferencovaný obsah.
Jakmile se intelektuální vlastnictví jako hra, pořad nebo postava prosadí, má tendenci se udržet.
Průměrná hodnota 20 nejlepších globálních IP byla vytvořena před 45 lety, což ukazuje, jak trvalé mohou být hity.
Sony , Nintendo a Netflix ukázaly, jak úspěšné IP lze rozšiřovat napříč formáty a desetiletími a zvyšovat tak jeho hodnotu.
Vzhledem k tomu, že mnoho materiálních potřeb je uspokojeno, rodí se méně dětí a tradiční volnočasové aktivity upadají, spotřebitelé se obracejí k obsahu, který jim přináší emocionální uspokojení.