Wall Street snížil rating společnosti PayPal (PYPL), protože její případné zotavení může trvat roky
Značka PayPal navíc nemusí oslovit mladší spotřebitele
Investoři by nyní neměli být ochotni investovat do akcií PYPL
Poohlédněte se raději po jiném titulu, protože akcie PYPL jsou jen dírou na peníze.
Oblast zpracování plateb je v roce 2020 stále více přeplněná. Spolu s tím má společnost PayPal (NASDAQ:PYPL) před sebou další výzvu, kterou je přechod nového generálního ředitele a nového finančního ředitele (CFO) do těchto funkcí ve společnosti. Akcie PYPL tedy považujeme aktuálně za titul, který byste měli dost možná prodat, protože návrat na pomyslný vrchol společnosti PayPal není zdaleka jistý. A pokud k němu vůbec dojde, může trvat velmi dlouho.
A co hůř, společnosti PayPal právě snížil rating analytik, který vydal důležité varování pro potenciální investory. Rozhodně se tedy budeme věnovat hlavním problémům, které by měly opatrné obchodníky přesvědčit, aby se akciím PayPal vyhnuli.
Generační problém společnosti PayPal je stále klíčový
Vždy je zajímavé, když nám býčí analytik sdělí medvědí myšlenku. Konkrétně analytik společnosti Mizuho Dan Dolev je obecně k akciím PYPL býčí, ale nedávno připustil, že PayPal „má tak trochu něco jako generační problém“.
Až příště uvidíte na pokladní stránce internetového obchodu tlačítko PayPal, zvažte toto. Celosvětový podíl společnosti PayPal na americkém trhu plateb (podle Barron’s) činí pouhých 8 %. A nezapomeňte, že značka PayPal musí konkurovat společnosti Apple (NASDAQ:AAPL), jejíž jméno je mezi mladými spotřebiteli téměř všeobecně známé.
Jistě, PayPal vlastní také značku Venmo. Ale pak Amazon (NASDAQ:AMZN) upouští od Venmo jako možnosti zpracování platby u pokladny. To jsou otázky, které by dychtiví investoři do akcií PayPal měli zvážit. PayPal bude muset překonat „generační problém“ své značky a nějakým způsobem převzít podíl na trhu od Apple Pay a dalších konkurenčních značek. To se mnohem snáze řekne, než udělá.
Jsou investoři do akcií PYPL ochotni čekat roky na obrat celé situace?
Společnost by skutečně mohla v určitém okamžiku nastolit obrat. Sázet na to, že se tak stane, je však riskantní. Kromě toho, i kdyby nakonec došlo k návratu společnosti PayPal, cena akcií by mohla nějakou dobu stagnovat. Pojďme se ale podívat na další aspekty celé situace a výhled pro tento populární fintech.
Analytici společnosti BTIG Andrew Harte a Thomas Smith se před tím zřejmě snaží potenciální investory varovat. „Proces návratu společnosti ke konzistentnímu a ziskovému růstu tržeb považujeme spíše za víceletou iniciativu než za příběh 24. roku,“ napsali o společnosti PayPal. To je hořká pilulka, kterou musíte spolknout, pokud vlastníte akcie PYPL a doufali jste, že se letos budete těšit ze solidních výnosů.
Analytici společnosti Oppenheimer posílili varování analytiků BTIG ohledně dlouhodobých problémů společnosti PayPal. Uvedli: „Problémem je doba, po kterou bude společnost PYPL schopna stabilizovat provozní marže, aniž by meziročně snižovala náklady.“ Poté dodali: „Tato doba se pravděpodobně počítá v letech.“
S ohledem na to analytici BTIG snížili hodnocení akcií společnosti PayPal z „koupit“ na „neutrální“. Mezitím analytici společnosti Oppenheimer snížili své hodnocení akcií PayPal z „outperform“ na „perform“. Je tedy zřejmé, že na Wall Street existují odborníci, kteří nejsou z krátkodobých vyhlídek společnosti PayPal nijak zvlášť nadšeni.
Minimalizujte svou expozici vůči akciím PayPal
Akcie PayPal nemusíte hned teď v panice prodávat. Jde jen o to, abyste vzali v úvahu potenciálně dlouhý časový rámec pro obrat společnosti PayPal. PayPal tady rozhodně je a bude, ale už to zkrátka a dobře není až tak progresivní společnost, jako tomu bylo ještě v posledních letech.
S ohledem na to by se investoři mohli rozhodnout minimalizovat svou expozici vůči akciím PYPL. Bude trvat ještě nejméně několik čtvrtletí, než se ukáže, co nový generální a finanční ředitel společnosti PayPal skutečně dokáže. Proto, pokud se brzy neobjeví nějaké vysoce pozitivní katalyzátory, nejsem připraven s jistotou doporučit investici do společnosti PayPal.
Poohlédněte se raději po jiném titulu, protože akcie PYPL jsou jen dírou na peníze. Oblast zpracování plateb je v roce 2020 stále více přeplněná. Spolu s tím má společnost PayPal před sebou další výzvu, kterou je přechod nového generálního ředitele a nového finančního ředitele do těchto funkcí ve společnosti. Akcie PYPL tedy považujeme aktuálně za titul, který byste měli dost možná prodat, protože návrat na pomyslný vrchol společnosti PayPal není zdaleka jistý. A pokud k němu vůbec dojde, může trvat velmi dlouho. A co hůř, společnosti PayPal právě snížil rating analytik, který vydal důležité varování pro potenciální investory. Rozhodně se tedy budeme věnovat hlavním problémům, které by měly opatrné obchodníky přesvědčit, aby se akciím PayPal vyhnuli. Vždy je zajímavé, když nám býčí analytik sdělí medvědí myšlenku. Konkrétně analytik společnosti Mizuho Dan Dolev je obecně k akciím PYPL býčí, ale nedávno připustil, že PayPal „má tak trochu něco jako generační problém“. Až příště uvidíte na pokladní stránce internetového obchodu tlačítko PayPal, zvažte toto. Celosvětový podíl společnosti PayPal na americkém trhu plateb činí pouhých 8 %. A nezapomeňte, že značka PayPal musí konkurovat společnosti Apple , jejíž jméno je mezi mladými spotřebiteli téměř všeobecně známé. Jistě, PayPal vlastní také značku Venmo. Ale pak Amazon upouští od Venmo jako možnosti zpracování platby u pokladny. To jsou otázky, které by dychtiví investoři do akcií PayPal měli zvážit. PayPal bude muset překonat „generační problém“ své značky a nějakým způsobem převzít podíl na trhu od Apple Pay a dalších konkurenčních značek. To se mnohem snáze řekne, než udělá. Společnost by skutečně mohla v určitém okamžiku nastolit obrat. Sázet na to, že se tak stane, je však riskantní. Kromě toho, i kdyby nakonec došlo k návratu společnosti PayPal, cena akcií by mohla nějakou dobu stagnovat. Pojďme se ale podívat na další aspekty celé situace a výhled pro tento populární fintech. Analytici společnosti BTIG Andrew Harte a Thomas Smith se před tím zřejmě snaží potenciální investory varovat. „Proces návratu společnosti ke konzistentnímu a ziskovému růstu tržeb považujeme spíše za víceletou iniciativu než za příběh 24. roku,“ napsali o společnosti PayPal. To je hořká pilulka, kterou musíte spolknout, pokud vlastníte akcie PYPL a doufali jste, že se letos budete těšit ze solidních výnosů. Analytici společnosti Oppenheimer posílili varování analytiků BTIG ohledně dlouhodobých problémů společnosti PayPal. Uvedli: „Problémem je doba, po kterou bude společnost PYPL schopna stabilizovat provozní marže, aniž by meziročně snižovala náklady.“ Poté dodali: „Tato doba se pravděpodobně počítá v letech.“ S ohledem na to analytici BTIG snížili hodnocení akcií společnosti PayPal z „koupit“ na „neutrální“. Mezitím analytici společnosti Oppenheimer snížili své hodnocení akcií PayPal z „outperform“ na „perform“. Je tedy zřejmé, že na Wall Street existují odborníci, kteří nejsou z krátkodobých vyhlídek společnosti PayPal nijak zvlášť nadšeni. Akcie PayPal nemusíte hned teď v panice prodávat. Jde jen o to, abyste vzali v úvahu potenciálně dlouhý časový rámec pro obrat společnosti PayPal. PayPal tady rozhodně je a bude, ale už to zkrátka a dobře není až tak progresivní společnost, jako tomu bylo ještě v posledních letech. S ohledem na to by se investoři mohli rozhodnout minimalizovat svou expozici vůči akciím PYPL. Bude trvat ještě nejméně několik čtvrtletí, než se ukáže, co nový generální a finanční ředitel společnosti PayPal skutečně dokáže. Proto, pokud se brzy neobjeví nějaké vysoce pozitivní katalyzátory, nejsem připraven s jistotou doporučit investici do společnosti PayPal.