Gigant v oblasti rychlého občerstvení Pizza Hut otevírá v Číně menší a cenově dostupnější prodejny, aby přilákal zákazníky, kteří si uvědomují své náklady v době, kdy se ekonomika v zemi zpomaluje. Nový koncept nazvaný Pizza Hut Wow nabízí menší porce oblíbených jídel za nižší ceny. Například menší pizza pepperoni se prodává za 29 jüanů (4 dolary), těstoviny za přibližně 15 jüanů a steak za 35 jüanů. Podle společnosti Yum China, mateřské společnosti Pizza Hut, je v současné době v zemi více než 100 prodejen Pizza Hut Wow a do konce roku jich má být 200.
Společnost Yum China také experimentuje s menšími formáty prodejen své další značky KFC a rozšiřuje své kiosky KCOFFEE, aby uspokojila rostoucí poptávku po cenově dostupné kávě v Číně. Joey Wat, generální ředitel společnosti Yum China, vidí v těchto konceptech velký potenciál.
Čínský gastronomický průmysl byl těžce zasažen pandemií COVID-19, nejistotou v oblasti zaměstnanosti a slabou náladou spotřebitelů. V první polovině roku 2024 klesly zisky v pekingském sektoru stravování o 88 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Restaurace po celé zemi byly nuceny zavírat a v první polovině roku 2024 bylo uzavřeno více než milion provozoven s jídlem a nápoji.
Krok společnosti Pizza Hut nabízet cenově dostupnější varianty je považován za chytrou strategii, jak v tomto náročném ekonomickém prostředí oslovit širší zákaznickou základnu.
Gigant v oblasti rychlého občerstvení Pizza Hut otevírá v Číně menší a cenově dostupnější prodejny, aby přilákal zákazníky, kteří si uvědomují své náklady v době, kdy se ekonomika v zemi zpomaluje. Nový koncept nazvaný Pizza Hut Wow nabízí menší porce oblíbených jídel za nižší ceny. Například menší pizza pepperoni se prodává za 29 jüanů , těstoviny za přibližně 15 jüanů a steak za 35 jüanů. Podle společnosti Yum China, mateřské společnosti Pizza Hut, je v současné době v zemi více než 100 prodejen Pizza Hut Wow a do konce roku jich má být 200.
Společnost Yum China také experimentuje s menšími formáty prodejen své další značky KFC a rozšiřuje své kiosky KCOFFEE, aby uspokojila rostoucí poptávku po cenově dostupné kávě v Číně. Joey Wat, generální ředitel společnosti Yum China, vidí v těchto konceptech velký potenciál.
Čínský gastronomický průmysl byl těžce zasažen pandemií COVID-19, nejistotou v oblasti zaměstnanosti a slabou náladou spotřebitelů. V první polovině roku 2024 klesly zisky v pekingském sektoru stravování o 88 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Restaurace po celé zemi byly nuceny zavírat a v první polovině roku 2024 bylo uzavřeno více než milion provozoven s jídlem a nápoji.
Krok společnosti Pizza Hut nabízet cenově dostupnější varianty je považován za chytrou strategii, jak v tomto náročném ekonomickém prostředí oslovit širší zákaznickou základnu.