Dvoustranná skupina šesti amerických zákonodárců se dotázala Federálního úřadu pro letectví na nedávné výpadky systému „Notice to Airmen“, který poskytuje pilotům, posádkám letadel a dalším osobám kritická bezpečnostní upozornění o vzdušném prostoru USA.
Systém selhal v únoru a březnu.
Zákonodárci v čele se senátorkami Amy Klobucharovou a Shelley Moore Capitoovou v dopise, který viděla agentura Reuters, upozornili, že Kongres přijal právní předpis, podle kterého musí FAA zavést modernizovaný systém NOTAM a záložní systém do září 2024 – termín, který agentura nedodržela.
„Cestující (NYSE:TRV) si zaslouží bezpečné a včasné lety. Naléhavě vás žádáme, abyste zajistil včasné zavedení modernizovaného systému NOTAM,“ napsali v dopise, který podepsali také republikánský senátor Jerry Moran, který předsedá podvýboru pro letectví, a Tammy Duckworthová, hlavní demokratka v tomto výboru.
FAA se k tomu bezprostředně nevyjádřil.
Systém naposledy selhal 22. března na více než tři hodiny kvůli hardwarovému problému. Systém selhal také 1. února.
„Co způsobilo nedávné výpadky NOTAM? Jaké kroky FAA podniká ke zmírnění budoucích výpadků?,“ napsali zákonodárci.
Dvoustranná skupina šesti amerických zákonodárců se dotázala Federálního úřadu pro letectví na nedávné výpadky systému „Notice to Airmen“, který poskytuje pilotům, posádkám letadel a dalším osobám kritická bezpečnostní upozornění o vzdušném prostoru USA.
Systém selhal v únoru a březnu.
Zákonodárci v čele se senátorkami Amy Klobucharovou a Shelley Moore Capitoovou v dopise, který viděla agentura Reuters, upozornili, že Kongres přijal právní předpis, podle kterého musí FAA zavést modernizovaný systém NOTAM a záložní systém do září 2024 – termín, který agentura nedodržela.
„Cestující si zaslouží bezpečné a včasné lety. Naléhavě vás žádáme, abyste zajistil včasné zavedení modernizovaného systému NOTAM,“ napsali v dopise, který podepsali také republikánský senátor Jerry Moran, který předsedá podvýboru pro letectví, a Tammy Duckworthová, hlavní demokratka v tomto výboru.
FAA se k tomu bezprostředně nevyjádřil.
Systém naposledy selhal 22. března na více než tři hodiny kvůli hardwarovému problému. Systém selhal také 1. února.
„Co způsobilo nedávné výpadky NOTAM? Jaké kroky FAA podniká ke zmírnění budoucích výpadků?,“ napsali zákonodárci.