Citi tvrdí, že tento sektor zůstává atraktivní i přesto, že nová cla snižují spotřebitelské výdaje.
Makléřská společnost obnovila pokrytí amerických reklamních gigantů Omnicom a Interpublic Group s ratingem Buy.
Citi očekává, že výdaje na reklamu v USA budou v roce 2025 přibližně o 6 % nižší než před zavedením cel a v roce 2026 o 5 % nižší.
Citi snížila odhady tržeb obou firem o 3 % a nyní očekává, že organický růst Omnicomu bude činit pouze 1 % a Interpublicu poklesne v roce 2025 o 3,5 %, což je pod výhledem společnosti i odhady ulice.
Navzdory tomuto utlumenému výhledu Citi uvedla, že pro forma je firma po fúzi podhodnocená.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky