NEW YORK (Reuters) – Letos o Vánocích budou rodiče v USA možná muset udělat další zastávku – ne pro hračky, ale pro baterie, které je napájejí, protože výrobci omezují zbytečné doplňky a obaly, aby snížili náklady v souvislosti se zvyšujícími se cly.
Výrobci hraček, kteří dodávají zboží maloobchodním gigantům jako Walmart (NYSE:WMT), Target a Amazon (NASDAQ:AMZN), omezují počet doplňků v kuchyňských sadách, odstraňují baterie z elektronických her, zjednodušují líčení panenek a zmenšují obaly, protože 30% paušální clo, které je v současné době uvaleno na čínský dovoz, tlačí na jejich zisky.
Cla uvalená na Čínu americkým prezidentem Donaldem Trumpem jsou obzvláště bolestivá pro společnosti jako Hasbro (NASDAQ:HAS) a Mattel (NASDAQ:MAT), protože podle obchodní skupiny The Toy Association pochází 80 % hraček prodávaných v USA z Číny.
Výrobce vzdělávacích hraček Popular Playthings, jehož sady zvířátek, nákladních aut a magnetických potravin vyrobené v Číně lze zakoupit na Amazonu, odkládá a omezuje prodej sady magnetických dortů, kterou plánoval uvést na trh v červnu, uvedl v rozhovoru generální ředitel Jason Cheung. Společnost snižuje sílu magnetů, používá levnější obaly a odstraňuje jeden ze dvou servírovacích talířů, které měly být součástí sady – to vše při zvýšení ceny z 29,99 USD na 34,99 USD.
NEW YORK – Letos o Vánocích budou rodiče v USA možná muset udělat další zastávku – ne pro hračky, ale pro baterie, které je napájejí, protože výrobci omezují zbytečné doplňky a obaly, aby snížili náklady v souvislosti se zvyšujícími se cly.
Výrobci hraček, kteří dodávají zboží maloobchodním gigantům jako Walmart , Target a Amazon , omezují počet doplňků v kuchyňských sadách, odstraňují baterie z elektronických her, zjednodušují líčení panenek a zmenšují obaly, protože 30% paušální clo, které je v současné době uvaleno na čínský dovoz, tlačí na jejich zisky.
Cla uvalená na Čínu americkým prezidentem Donaldem Trumpem jsou obzvláště bolestivá pro společnosti jako Hasbro a Mattel , protože podle obchodní skupiny The Toy Association pochází 80 % hraček prodávaných v USA z Číny.
Výrobce vzdělávacích hraček Popular Playthings, jehož sady zvířátek, nákladních aut a magnetických potravin vyrobené v Číně lze zakoupit na Amazonu, odkládá a omezuje prodej sady magnetických dortů, kterou plánoval uvést na trh v červnu, uvedl v rozhovoru generální ředitel Jason Cheung. Společnost snižuje sílu magnetů, používá levnější obaly a odstraňuje jeden ze dvou servírovacích talířů, které měly být součástí sady – to vše při zvýšení ceny z 29,99 USD na 34,99 USD.