Akcie společnosti The Trade Desk (NASDAQ:TTD) se dnes propadly o 7% v reakci na oznámení o novém partnerství mezi Amazon Ads a Netflixem (NASDAQ:NFLX), které umožní inzerentům využívat programování reklamy prostřednictvím platformy Amazon DSP pro získání prémiového reklamního prostoru na Netflixu.
Nová služba bude dostupná v 11 zemích, včetně Spojených států, Velké Británie, Německa a Japonska, s plánovaným spuštěním na konci čtvrtého čtvrtletí 2025.
Paul Kotas, senior viceprezident Amazon Ads, uvedl, že toto partnerství usiluje o usnadnění procesu pro inzerenty, aby mohli jednoduše řídit své reklamní kampaně v rámci Amazon Ads. Amy Reinhard, prezidentka reklamy na Netflixu, doplnila, že integrace odpovídá strategii Netflixu zaměřené na poskytnutí větší flexibility pro inzerenty v dosažení jejich marketingových cílů.
Tržní reakce ukazuje obavy investorů, že toto partnerství by mohlo odvádět reklamní rozpočty od alternativních platforem, jako je The Trade Desk. Inzerenti se pravděpodobně budou soustředit na centralizaci svých programatických výdajů v rámci ekosystému Amazonu, což znamená potenciální ztrátu pro nezávislé platformy.
Chcete využít této příležitosti?
Analytici se shodují, že tato významná změna na trhu reklamy by mohla mít dalekosáhlé důsledky na konkurenci a způsob, jakým značky plánují své kampaně.
Akcie společnosti The Trade Desk se dnes propadly o 7% v reakci na oznámení o novém partnerství mezi Amazon Ads a Netflixem , které umožní inzerentům využívat programování reklamy prostřednictvím platformy Amazon DSP pro získání prémiového reklamního prostoru na Netflixu.
Nová služba bude dostupná v 11 zemích, včetně Spojených států, Velké Británie, Německa a Japonska, s plánovaným spuštěním na konci čtvrtého čtvrtletí 2025.
Paul Kotas, senior viceprezident Amazon Ads, uvedl, že toto partnerství usiluje o usnadnění procesu pro inzerenty, aby mohli jednoduše řídit své reklamní kampaně v rámci Amazon Ads. Amy Reinhard, prezidentka reklamy na Netflixu, doplnila, že integrace odpovídá strategii Netflixu zaměřené na poskytnutí větší flexibility pro inzerenty v dosažení jejich marketingových cílů.
Tržní reakce ukazuje obavy investorů, že toto partnerství by mohlo odvádět reklamní rozpočty od alternativních platforem, jako je The Trade Desk. Inzerenti se pravděpodobně budou soustředit na centralizaci svých programatických výdajů v rámci ekosystému Amazonu, což znamená potenciální ztrátu pro nezávislé platformy. Chcete využít této příležitosti?
Analytici se shodují, že tato významná změna na trhu reklamy by mohla mít dalekosáhlé důsledky na konkurenci a způsob, jakým značky plánují své kampaně.