Federální úřad pro letectví (FAA) oznámil, že v současnosti jsou pouze dva uchazeči, kteří usilují o pozici projektového manažera pro masivní rekonstrukci amerického systému řízení letového provozu. Tato změna, jejíž náklady se odhadují na miliardy dolarů, je zaměřena na modernizaci zastaralé technologie, která je náchylná k častým poruchám.
Systém řízení letového provozu trpí nedostatkem náhradních dílů, kdy úřad byl nucen vyhledávat díly dokonce na eBay, jak uvedl ministr dopravy Sean Duffy. Na základě vládní zprávy z loňského roku je zřejmé, že 51 z 138 systémů není udržitelné a vyžadují okamžitou modernizaci.
V červenci Kongres schválil plán ve výši 12,5 miliardy dolarů na rekonstrukci tohoto klíčového systému a na zvýšení počtu vysoce kvalifikovaných řízení letového provozu. Duffy rovněž uvedl, že vyvine tlak na Kongres, aby přidělil dalších 19 miliard dolarů pro tuto reformu.
Peraton a Parsons, spolupracující s IBM, podaly nabídky na řízení projektu. Brian Bedford, administrátor FAA, ocenil skutečnost, že se objevily pouze dva uchazeči, a zdůraznil, že ne všichni velcí dodavatelé považovali za opodstatněné se účastnit. „Myslím, že máme dva velmi dobré kandidáty pro integraci,“ řekl Bedford.
Chcete využít této příležitosti?
Začátkem září byly přijaté nabídky k pozici „prime integrator“, což je největší rekonstrukce infrastruktury řízení letového provozu v historii USA. V případě úspěchu se tato modernizace musí uskutečnit v nejbližších čtyřech letech, což je výzvou, zejména po ztrátě zkušeného personálu uvnitř FAA.
Federální úřad pro letectví oznámil, že v současnosti jsou pouze dva uchazeči, kteří usilují o pozici projektového manažera pro masivní rekonstrukci amerického systému řízení letového provozu. Tato změna, jejíž náklady se odhadují na miliardy dolarů, je zaměřena na modernizaci zastaralé technologie, která je náchylná k častým poruchám.
Systém řízení letového provozu trpí nedostatkem náhradních dílů, kdy úřad byl nucen vyhledávat díly dokonce na eBay, jak uvedl ministr dopravy Sean Duffy. Na základě vládní zprávy z loňského roku je zřejmé, že 51 z 138 systémů není udržitelné a vyžadují okamžitou modernizaci.
V červenci Kongres schválil plán ve výši 12,5 miliardy dolarů na rekonstrukci tohoto klíčového systému a na zvýšení počtu vysoce kvalifikovaných řízení letového provozu. Duffy rovněž uvedl, že vyvine tlak na Kongres, aby přidělil dalších 19 miliard dolarů pro tuto reformu.
Peraton a Parsons, spolupracující s IBM, podaly nabídky na řízení projektu. Brian Bedford, administrátor FAA, ocenil skutečnost, že se objevily pouze dva uchazeči, a zdůraznil, že ne všichni velcí dodavatelé považovali za opodstatněné se účastnit. „Myslím, že máme dva velmi dobré kandidáty pro integraci,“ řekl Bedford.Chcete využít této příležitosti?
Začátkem září byly přijaté nabídky k pozici „prime integrator“, což je největší rekonstrukce infrastruktury řízení letového provozu v historii USA. V případě úspěchu se tato modernizace musí uskutečnit v nejbližších čtyřech letech, což je výzvou, zejména po ztrátě zkušeného personálu uvnitř FAA.