Investiční společnost Bernstein zvýšila hodnocení značky Brunello Cucinelli (BIT:BCU) na „outperform“ ze „market-perform“, s cílovou cenou 119 € za akcii. Toto navýšení přichází po poklesu akcií o přibližně 12%, což Bernstein označuje jako příležitost, jak investovat do kvalitního, obranného luxusního jména za výhodnější cenu.
Hodnocení přichází v době, kdy se objevila kritika na značku v podobě dvou short reportů, které zpochybňují Cucinelliho postavení jako etické a udržitelné luxusní značky. Jeden z reportů naznačil, že společnost prodávala aktuální sezónní produkty v ruských obchodech. Brunello Cucinelli však uvedl, že jeho přímo řízené obchody v Rusku zůstávají uzavřeny a všechny aktivity probíhají prostřednictvím koncesionářských nebo velkoobchodních kanálů.
Bernstein dále informoval, že fotografie citované v reportech byly „špatně interpretovány“, neboť označení dat na produktech se vztahuje k technickým obnovám shody, nikoli k datům výroby. Společnost také uvedla, že „nevidí žádné vážné nebezpečí v aktuálním obchodování“, což podtrhují silné základy a trvalý zájem o luxusní produkty.
V následujících měsících se očekává, že organický růst prodejů bude v třetím čtvrtletí FY25E v rozmezí nízkých desítek procent, přičemž hlavními faktory budou porovnatelné prodeje a nové prodejny otevřené v Šanghaji a Abú Dhabí. Růst v Americe se očekává na úrovni dvojciferných hodnot, zatímco Asie má dosáhnout růstových čísel okolo vysokých desítek.
Chcete využít této příležitosti?
Investiční společnost Bernstein zvýšila hodnocení značky Brunello Cucinelli na „outperform“ ze „market-perform“, s cílovou cenou 119 € za akcii. Toto navýšení přichází po poklesu akcií o přibližně 12%, což Bernstein označuje jako příležitost, jak investovat do kvalitního, obranného luxusního jména za výhodnější cenu.
Hodnocení přichází v době, kdy se objevila kritika na značku v podobě dvou short reportů, které zpochybňují Cucinelliho postavení jako etické a udržitelné luxusní značky. Jeden z reportů naznačil, že společnost prodávala aktuální sezónní produkty v ruských obchodech. Brunello Cucinelli však uvedl, že jeho přímo řízené obchody v Rusku zůstávají uzavřeny a všechny aktivity probíhají prostřednictvím koncesionářských nebo velkoobchodních kanálů.
Bernstein dále informoval, že fotografie citované v reportech byly „špatně interpretovány“, neboť označení dat na produktech se vztahuje k technickým obnovám shody, nikoli k datům výroby. Společnost také uvedla, že „nevidí žádné vážné nebezpečí v aktuálním obchodování“, což podtrhují silné základy a trvalý zájem o luxusní produkty.
V následujících měsících se očekává, že organický růst prodejů bude v třetím čtvrtletí FY25E v rozmezí nízkých desítek procent, přičemž hlavními faktory budou porovnatelné prodeje a nové prodejny otevřené v Šanghaji a Abú Dhabí. Růst v Americe se očekává na úrovni dvojciferných hodnot, zatímco Asie má dosáhnout růstových čísel okolo vysokých desítek.Chcete využít této příležitosti?