Společnost Magnum, výrobce zmrzliny ve vlastnictví Unileveru, oznámila přípravy na odštěpení a prezentovala své ambiciózní růstové cíle. Před nadcházejícím dnem kapitálových trhů firma očekává organický růst prodeje v rozmezí 3 % až 5 % od fiskálního roku 2026. Tento odhad je založen na očekávaném tržním růstu okolo 3 % až 4 % a byl uveden jako cílová hodnota, jejíž dosažení nemusí být garantováno každý rok.
RBC Capital Markets uvedla, že cíle Magnum převyšují konsensuální prognózy v rámci zmrzlinové divize Unileveru, které se pohybují kolem 2,7 % a 2,8 % pro fiskální roky 2026 a 2027. Společnost také plánuje zlepšení marže EBITA o 40 až 60 základních bodů ročně a předpokládá volný peněžní tok v rozmezí 0,8 miliardy až 1 miliardy eur na leta 2028 a 2029.
Dle analýz RBC jsou cíle společnosti považovány za ambiciózní a ukazují na rozdíl mezi stanovenými cíli managementu a očekáváními trhu. S odštěpením plánovaným na polovinu listopadu 2025 a stabilním politikou dividend, která zahrnuje výplatní poměr mezi 40 % a 60 % upraveného čistého zisku, může Magnum čelit zajímavým výzvám a příležitostem na trhu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky