Společnost Tapestry, která vlastní značky Coach, Kate Spade a Stuart Weitzman, nedávno představila svůj plán „Amplify“ na Investor Day v New Yorku. Cílem společnosti je dosáhnout nízkých desítkových výnosů pro akcionáře do fiskálního roku 2028, přičemž hlavním motorem růstu má zůstat značka Coach.
Očekává se, že Tapestry dosáhne 4-5% růstu příjmů a prospěje mu také růst divident o přibližně 2%. V rámci nové strategie plánuje otevřít přibližně 170 nových obchodů po celém světě, z toho 40 v USA. Barclays uvedla, že vedení společnosti jasně vyjádřilo, jakým směrem se chce ubírat, a už překonalo předchozí tříleté cíle, což mělo pozitivní vliv na cenu akcií, která vzrostla z $111 na $127.
Značka Coach by měla zaznamenat růst prodeje středně jednočíselných čísel a marže se očekávají v 30%+. Značka Kate Spade však čelí výzvám; plánuje snížit počet svých produktů o 40% a zaměřit se na marketing pro nábor zákazníků z generace Z, která nyní tvoří čtvrtinu jejích prodejů.
Podle analytiků je však obnova značky Kate Spade stále sporná a Barclays také varuje před riziky spojenými s realizací plánu a celkovými celními problémy.
Chcete využít této příležitosti?Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky