Douglas Elliman Inc. (NYSE: DOUG) zaznamenal v pondělí růst akcií o 2% po oznámení strategického partnerství s newyorskou kreativní agenturou Watson. Cílem této spolupráce je komplexní rebranding historické firmy a přizpůsobení její identity modernímu luxusnímu trhu.
Generální ředitel společnosti Douglas Elliman, Michael S. Liebowitz, prohlásil: „Douglas Elliman vždy stál v čele luxusního realitního trhu a toto partnerství s Watsonem představuje naši oddanost inovacím a pokroku, přičemž zůstáváme věrní našim základním hodnotám.“
Rebranding bude zahrnovat vizuální identitu, brand messaging, digitální přítomnost a celkovou klientskou zkušenost v celé síti kanceláří a trhů Douglas Elliman. Watson má bohaté zkušenosti s luxusními značkami, jako jsou Mandarin Oriental a Four Seasons.
William Richmond-Watson, vedoucí kreativní agentury, poznamenal: „Jako skutečně ikonická americká značka má Douglas Elliman úchvatný příběh, který je třeba vyprávět. Máme tu čest pomoci utvářet příští kapitolu této historické firmy.“
Chcete využít této příležitosti?
Douglas Elliman se pyšní tím, že je nejvýznamnější firmou v oblasti luxusních nemovitostí v USA, s nejvyšší průměrnou prodejní cenou mezi špičkovými zprostředkovateli. Společnost plánuje zahájit rebranding na jaře 2026, přičemž další podrobnosti budou oznámeny v následujících měsících.
Douglas Elliman Inc. zaznamenal v pondělí růst akcií o 2% po oznámení strategického partnerství s newyorskou kreativní agenturou Watson. Cílem této spolupráce je komplexní rebranding historické firmy a přizpůsobení její identity modernímu luxusnímu trhu.
Generální ředitel společnosti Douglas Elliman, Michael S. Liebowitz, prohlásil: „Douglas Elliman vždy stál v čele luxusního realitního trhu a toto partnerství s Watsonem představuje naši oddanost inovacím a pokroku, přičemž zůstáváme věrní našim základním hodnotám.“
Rebranding bude zahrnovat vizuální identitu, brand messaging, digitální přítomnost a celkovou klientskou zkušenost v celé síti kanceláří a trhů Douglas Elliman. Watson má bohaté zkušenosti s luxusními značkami, jako jsou Mandarin Oriental a Four Seasons.
William Richmond-Watson, vedoucí kreativní agentury, poznamenal: „Jako skutečně ikonická americká značka má Douglas Elliman úchvatný příběh, který je třeba vyprávět. Máme tu čest pomoci utvářet příští kapitolu této historické firmy.“Chcete využít této příležitosti?
Douglas Elliman se pyšní tím, že je nejvýznamnější firmou v oblasti luxusních nemovitostí v USA, s nejvyšší průměrnou prodejní cenou mezi špičkovými zprostředkovateli. Společnost plánuje zahájit rebranding na jaře 2026, přičemž další podrobnosti budou oznámeny v následujících měsících.