Vláda Spojených států pozastavila 2,1 miliardy dolarů určených na infrastrukturní projekty v Chicagu, oznámil ředitel Úřadu pro správu a rozpočet Russ Vought. To se děje v souvislosti s probíhajícími problémy s financováním a vládním uzavřením v Demokraty vedeném městě.
Mezi pozastavené projekty patří rozšíření linky Red Line a modernizace linek Red a Purple. Tento krok přichází poté, co administrativa bývalého prezidenta Trumpa vyhlásila zmrazení 18 miliard dolarů pro velké dopravní projekty v New Yorku, a to z důvodu podobných obav o „rasa-založené“ smlouvání. Vought uvedl, že nová pravidla Ministerstva dopravy, která se zaměřují na malé podniky a jejich podílení se na diverzitních iniciativách, byla také důvodem pro pozastavení financování.
Úřad pro dopravu (USDOT) dočasně zablokoval 300 milionů dolarů určených jako náhrada za subway projekt do doby, než proběhne další přezkum, který byl ohrožen vládním uzavřením. Naproti tomu bývalá administrativa Joe Bidena v posledních dnech svého působení schválila téměř 2 miliardy dolarů na prodloužení Red Line o 5,5 míle, což mělo za cíl zlepšit přístup do ekonomicky znevýhodněných oblastí.
Guvernér Illinois JB Pritzker a Chicago Transit Authority, odpovědná za více než 300 milionů přepravovaných cestujících ročně, na vyhlášku okamžitě nereagovali. Ve stínu těchto událostí se objevují zprávy o zvýšeném napětí mezi federálními imigračními agenty a obyvateli Chicaga, což vyvolává další otázky o bezpečnosti a stabilitě v regionu.
Chcete využít této příležitosti?
Vláda Spojených států pozastavila 2,1 miliardy dolarů určených na infrastrukturní projekty v Chicagu, oznámil ředitel Úřadu pro správu a rozpočet Russ Vought. To se děje v souvislosti s probíhajícími problémy s financováním a vládním uzavřením v Demokraty vedeném městě.
Mezi pozastavené projekty patří rozšíření linky Red Line a modernizace linek Red a Purple. Tento krok přichází poté, co administrativa bývalého prezidenta Trumpa vyhlásila zmrazení 18 miliard dolarů pro velké dopravní projekty v New Yorku, a to z důvodu podobných obav o „rasa-založené“ smlouvání. Vought uvedl, že nová pravidla Ministerstva dopravy, která se zaměřují na malé podniky a jejich podílení se na diverzitních iniciativách, byla také důvodem pro pozastavení financování.
Úřad pro dopravu dočasně zablokoval 300 milionů dolarů určených jako náhrada za subway projekt do doby, než proběhne další přezkum, který byl ohrožen vládním uzavřením. Naproti tomu bývalá administrativa Joe Bidena v posledních dnech svého působení schválila téměř 2 miliardy dolarů na prodloužení Red Line o 5,5 míle, což mělo za cíl zlepšit přístup do ekonomicky znevýhodněných oblastí.
Guvernér Illinois JB Pritzker a Chicago Transit Authority, odpovědná za více než 300 milionů přepravovaných cestujících ročně, na vyhlášku okamžitě nereagovali. Ve stínu těchto událostí se objevují zprávy o zvýšeném napětí mezi federálními imigračními agenty a obyvateli Chicaga, což vyvolává další otázky o bezpečnosti a stabilitě v regionu.Chcete využít této příležitosti?