Akcie společnosti Super League (NASDAQ:SLE) vzrostly o 50% v pátek poté, co byla oznámena exkluzivní prodejní spolupráce s firmou ES3. Tento krok se zaměřuje na dodávání značkového interaktivního obsahu napříč platformami connected TV a Pay TV.
Hlavním cílem partnerství je aktivace modulu gamifikovaného obsahu INGAGE prostřednictvím reklam na zařízeních připojených k TV. Super League se tak stane exkluzivním třetím prodejním partnerem, který spojuje mediální schopnosti ES3 a odborné znalosti Super League v oblasti reklamních programů zaměřených na hry.
Trh s reklamou na CTV se očekává, že vzroste z 33 miliard dolarů v roce 2025 na 47 miliard dolarů do roku 2028, čímž překoná tradiční televizní reklamu. Matt Edelman, prezident a generální ředitel Super League, zdůraznil: „Hratelná média jsou mocná. Poutají pozornost, prohlubují zapojení a vytvářejí emocionální spojení.“
Partnerství využívá Native Playables Super League, které dle zpráv přinášejí 3-7x vyšší zapojení než tradiční mobilní video. ES3’s INGAGE interaktivní jednotky průměrně generují 20 minut aktivní interaktivity s mírou prokliku až 70%. Společnost ES3 již implementovala interaktivní programy pro významné zábavní značky, včetně Warner Bros. Discovery a HBO.
Chcete využít této příležitosti?
Akcie společnosti Super League vzrostly o 50% v pátek poté, co byla oznámena exkluzivní prodejní spolupráce s firmou ES3. Tento krok se zaměřuje na dodávání značkového interaktivního obsahu napříč platformami connected TV a Pay TV.
Hlavním cílem partnerství je aktivace modulu gamifikovaného obsahu INGAGE prostřednictvím reklam na zařízeních připojených k TV. Super League se tak stane exkluzivním třetím prodejním partnerem, který spojuje mediální schopnosti ES3 a odborné znalosti Super League v oblasti reklamních programů zaměřených na hry.
Trh s reklamou na CTV se očekává, že vzroste z 33 miliard dolarů v roce 2025 na 47 miliard dolarů do roku 2028, čímž překoná tradiční televizní reklamu. Matt Edelman, prezident a generální ředitel Super League, zdůraznil: „Hratelná média jsou mocná. Poutají pozornost, prohlubují zapojení a vytvářejí emocionální spojení.“
Partnerství využívá Native Playables Super League, které dle zpráv přinášejí 3-7x vyšší zapojení než tradiční mobilní video. ES3’s INGAGE interaktivní jednotky průměrně generují 20 minut aktivní interaktivity s mírou prokliku až 70%. Společnost ES3 již implementovala interaktivní programy pro významné zábavní značky, včetně Warner Bros. Discovery a HBO.Chcete využít této příležitosti?