Investiční banka UBS snížila hodnocení společnosti Getlink (EPA:GETP) z „buy“ na „neutral“, což je důsledkem mdlého výkonu jejího kamionového shuttle podnikání. Akcie společnosti poklesly o 2.9% na 10:17 GMT.
UBS snížila svou 12-měsíční cílovou cenu na 17 € ze 18 €, přičemž varovala před neexistencí jasného katalyzátoru pro zlepšení a trvalou slabostí v oblasti kamionových přeprav. Analytici poukázali na to, že tržní podíl na trhu kamionů nezažil po zavedení antidumpingové legislativy žádné znatelné zlepšení, a to i přes reformy pracovních podmínek, které měly zvýšit konkurenceschopnost Getlinku.
Očekávání týkající se EBITDA byly sníženy o 7-9%, a to v důsledku nižších objemů přeprav. UBS nyní předpokládá EBITDA ve výši 859 milionů € pro fiskální rok 2026 a 887 milionů € pro fiskální rok 2027, což odpovídá konsensu Visible Alpha. Analytici také odhadli čtyřletou diluciovanou EPS na úrovni 0.55 € pro rok 2025, což vzroste na 0.64 € v roce 2027.
Na základě dat je aktuální podíl Eurotunnelu na trhu kamionů přibližně 35%, což je pokles z 40% před Brexitem. UBS varuje, že i přes nižší ocenění společnosti neexistují krátkodobé impulzy pro zlepšení.
Chcete využít této příležitosti?
Možná příležitost k zlepšení by mohla přijít ze konzolidace operátorů trajektů a jasnějších výhledů dividend, ale současné podmínky zahrnující nejistotu rozpočtu Francie a Spojeného království i tlak na náklady ponechávají dojem stagnace.
Investiční banka UBS snížila hodnocení společnosti Getlink z „buy“ na „neutral“, což je důsledkem mdlého výkonu jejího kamionového shuttle podnikání. Akcie společnosti poklesly o 2.9% na 10:17 GMT.
UBS snížila svou 12-měsíční cílovou cenu na 17 € ze 18 €, přičemž varovala před neexistencí jasného katalyzátoru pro zlepšení a trvalou slabostí v oblasti kamionových přeprav. Analytici poukázali na to, že tržní podíl na trhu kamionů nezažil po zavedení antidumpingové legislativy žádné znatelné zlepšení, a to i přes reformy pracovních podmínek, které měly zvýšit konkurenceschopnost Getlinku.
Očekávání týkající se EBITDA byly sníženy o 7-9%, a to v důsledku nižších objemů přeprav. UBS nyní předpokládá EBITDA ve výši 859 milionů € pro fiskální rok 2026 a 887 milionů € pro fiskální rok 2027, což odpovídá konsensu Visible Alpha. Analytici také odhadli čtyřletou diluciovanou EPS na úrovni 0.55 € pro rok 2025, což vzroste na 0.64 € v roce 2027.
Na základě dat je aktuální podíl Eurotunnelu na trhu kamionů přibližně 35%, což je pokles z 40% před Brexitem. UBS varuje, že i přes nižší ocenění společnosti neexistují krátkodobé impulzy pro zlepšení.Chcete využít této příležitosti?
Možná příležitost k zlepšení by mohla přijít ze konzolidace operátorů trajektů a jasnějších výhledů dividend, ale současné podmínky zahrnující nejistotu rozpočtu Francie a Spojeného království i tlak na náklady ponechávají dojem stagnace.