Společnost Under Armour , známý výrobce sportovního oblečení, byla zařazena na seznam pro potenciální snížení ratingu ze strany agentury S&P Global . Tato změna byla oznámena v úterý a odráží pokračující výzvy spojené s restrukturalizací a trvalé poklesy prodeje.
V posledním čtvrtletí došlo k 16% poklesu prodeje obuvi a 1% poklesu prodeje textilu. Agentura S&P upozorňuje na problémy s hrubými maržemi, které se snížily o 275 bazických bodů a očekává se, že v třetím čtvrtletí klesnou o dalších 310–330 bazických bodů.
Podle analytiků S&P jsou vysoké náklady spojené s restrukturalizací problémem; plán na rok 2025 předpokládá náklady ve výši 255 milionů dolarů, což je značka, která vzrostla z původních 160 milionů dolarů. Tato situace by mohla mít dopady na celkové hodnocení a reputaci společnosti v očích investorů.
S&P uvedlo, že aktuální hodnocení společnosti zůstává na úrovni BB-, což je na vysoce spekulativní hranici. Rozhodnutí o možném snížení hodnocení by mělo být učiněno během následujících 90 dnů, v závislosti na výsledcích prodejů během sváteční sezóny.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost Under Armour , známý výrobce sportovního oblečení, byla zařazena na seznam pro potenciální snížení ratingu ze strany agentury S&P Global . Tato změna byla oznámena v úterý a odráží pokračující výzvy spojené s restrukturalizací a trvalé poklesy prodeje.
V posledním čtvrtletí došlo k 16% poklesu prodeje obuvi a 1% poklesu prodeje textilu. Agentura S&P upozorňuje na problémy s hrubými maržemi, které se snížily o 275 bazických bodů a očekává se, že v třetím čtvrtletí klesnou o dalších 310–330 bazických bodů.
Podle analytiků S&P jsou vysoké náklady spojené s restrukturalizací problémem; plán na rok 2025 předpokládá náklady ve výši 255 milionů dolarů, což je značka, která vzrostla z původních 160 milionů dolarů. Tato situace by mohla mít dopady na celkové hodnocení a reputaci společnosti v očích investorů.
S&P uvedlo, že aktuální hodnocení společnosti zůstává na úrovni BB-, což je na vysoce spekulativní hranici. Rozhodnutí o možném snížení hodnocení by mělo být učiněno během následujících 90 dnů, v závislosti na výsledcích prodejů během sváteční sezóny.Chcete využít této příležitosti?