Bank of America snížila hodnocení akcií Apple Hospitality REIT a Summit Hotel Properties, což reflektuje přetrvávající slabost v poptávce po středněservisních hotelech.
Konkrétně byla akcie Apple Hospitality downgradována z Buy na Neutral s cílovou cenou sníženou na $11.50 z předchozích $15. Summit Hotel byl pak downgradován na Underperform s novým cílovým kurzem $4.50 místo $5.75.
Analytici upozornili, že situace na trhu ukazuje na zvyšující se obavy ohledně krátkodobých výnosů na pokoj (RevPAR), zejména po sérii slabých výsledků hospodaření v sektoru. Poptávka po odpočinku a vlivy jako vládní uzávěry vedou k poklesu obsazenosti hotelů.
Bank of America očekává, že pokračující snižování zisků v tomto odvětví bude pokračovat až do roku 2026, pokud se růst RevPAR nevrátí na úroveň 3-4%. V komentáři analytici poznamenali, že Apple Hospitality má výhodu relativně příznivého dodavatelského pozadí a mladší portfolio, což mu dává konkurenceschopnost v trhu s nižšími náklady.
Chcete využít této příležitosti?
Investoři by se měli mít na pozoru, protože ekonomický růst je nyní soustředěn převážně na několik velkých technologických firem, což může naznačovat komplikovanou situaci pro malé a střední podniky v oblasti cestovního ruchu a pohostinství.
Bank of America snížila hodnocení akcií Apple Hospitality REIT a Summit Hotel Properties, což reflektuje přetrvávající slabost v poptávce po středněservisních hotelech.
Konkrétně byla akcie Apple Hospitality downgradována z Buy na Neutral s cílovou cenou sníženou na $11.50 z předchozích $15. Summit Hotel byl pak downgradován na Underperform s novým cílovým kurzem $4.50 místo $5.75.
Analytici upozornili, že situace na trhu ukazuje na zvyšující se obavy ohledně krátkodobých výnosů na pokoj , zejména po sérii slabých výsledků hospodaření v sektoru. Poptávka po odpočinku a vlivy jako vládní uzávěry vedou k poklesu obsazenosti hotelů.
Bank of America očekává, že pokračující snižování zisků v tomto odvětví bude pokračovat až do roku 2026, pokud se růst RevPAR nevrátí na úroveň 3-4%. V komentáři analytici poznamenali, že Apple Hospitality má výhodu relativně příznivého dodavatelského pozadí a mladší portfolio, což mu dává konkurenceschopnost v trhu s nižšími náklady.Chcete využít této příležitosti?
Investoři by se měli mít na pozoru, protože ekonomický růst je nyní soustředěn převážně na několik velkých technologických firem, což může naznačovat komplikovanou situaci pro malé a střední podniky v oblasti cestovního ruchu a pohostinství.