Společnost Tonies , německý výrobce hraček, začala svou činnost v roce 2016 a od té doby prodala více než 10 milionů Tonieboxů a přibližně 134 milionů sběratelských figurků. Jedná se o unikátní platformu pro děti, která se zaměřuje na audio obsah bez obrazovky.
Podle analytiků z Kepler Cheuvreux byla zahájena pokrytí této společnosti s doporučením „koupit“, přičemž stanovili cílovou cenu ve výši 11,50 €, což naznačuje potenciál nárůstu o přibližně 20 % od současných úrovní. V roce 2025 se očekává 15 % průměrný roční růst prodeje, zatímco EBITDA má vzrůst na 30 % CAGR do roku 2030.
Významným trhem pro Tonies je Severní Amerika, kde se odhaduje, že celková penetrace domácností činí přibližně 10–15 %, oproti 50 % v rozvinutějších regionech DACH. To ukazuje na značný růstový potenciál v této oblasti.
Julien Rault, analytik z Kepler Cheuvreux, zdůraznil, že model společnosti je vysoce škálovatelný, s důrazem na inovaci produktů a vznikající licencované a proprietární duševní vlastnictví, které podpoří růst příjmů a marží. Marže EBITDA se očekávají na úrovni nízkých až středních teens na konci tohoto desetiletí.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost Tonies , německý výrobce hraček, začala svou činnost v roce 2016 a od té doby prodala více než 10 milionů Tonieboxů a přibližně 134 milionů sběratelských figurků. Jedná se o unikátní platformu pro děti, která se zaměřuje na audio obsah bez obrazovky.
Podle analytiků z Kepler Cheuvreux byla zahájena pokrytí této společnosti s doporučením „koupit“, přičemž stanovili cílovou cenu ve výši 11,50 €, což naznačuje potenciál nárůstu o přibližně 20 % od současných úrovní. V roce 2025 se očekává 15 % průměrný roční růst prodeje, zatímco EBITDA má vzrůst na 30 % CAGR do roku 2030.
Významným trhem pro Tonies je Severní Amerika, kde se odhaduje, že celková penetrace domácností činí přibližně 10–15 %, oproti 50 % v rozvinutějších regionech DACH. To ukazuje na značný růstový potenciál v této oblasti.
Julien Rault, analytik z Kepler Cheuvreux, zdůraznil, že model společnosti je vysoce škálovatelný, s důrazem na inovaci produktů a vznikající licencované a proprietární duševní vlastnictví, které podpoří růst příjmů a marží. Marže EBITDA se očekávají na úrovni nízkých až středních teens na konci tohoto desetiletí.Chcete využít této příležitosti?