Zájem o investice do chilského odvětví zpracování lithia přetrvává i po zprávách, že společnost zrušila plány na výstavbu závodu na výrobu lithiových katod v této andské zemi.
Agentura Reuters tento týden informovala, že společnost Tsingshan a čínský výrobce automobilů BYD (SZ:002594) ustoupily od plánů na výstavbu velkých závodů na výrobu lithiových katod v Chile, a to s odvoláním na chilskou agenturu pro hospodářský rozvoj a společnost Tsingshan.
Ústup těchto dvou čínských gigantů je ranou pro chilské ambice rozvíjet domácí zpracování lithia, klíčového kovu pro baterie elektromobilů. Chile je druhým největším producentem lithia na světě.
V pátečním prohlášení společnost Tsingshan hovořila o svých plánech na výstavbu závodu na výrobu katod v Chile v minulém čase, aniž by uvedla, že byly zrušeny.
Zájem o investice do chilského odvětví zpracování lithia přetrvává i po zprávách, že společnost zrušila plány na výstavbu závodu na výrobu lithiových katod v této andské zemi.
Agentura Reuters tento týden informovala, že společnost Tsingshan a čínský výrobce automobilů BYD ustoupily od plánů na výstavbu velkých závodů na výrobu lithiových katod v Chile, a to s odvoláním na chilskou agenturu pro hospodářský rozvoj a společnost Tsingshan.
Ústup těchto dvou čínských gigantů je ranou pro chilské ambice rozvíjet domácí zpracování lithia, klíčového kovu pro baterie elektromobilů. Chile je druhým největším producentem lithia na světě.
V pátečním prohlášení společnost Tsingshan hovořila o svých plánech na výstavbu závodu na výrobu katod v Chile v minulém čase, aniž by uvedla, že byly zrušeny.