Společnost nabízí aplikaci hyperlokální sociální sítě, která má spojit lidi ve stejném bytovém domě kolem společných zájmů, jako jsou koníčky, a dokonce se organizovat kolem společného cíle.
Od roku 2021 se tato společnost hodně zlepšila poté, co získala finanční prostředky ve výši 1,25 milionu dolarů. Tehdy generální ředitel Selin Sonmez řekl TechCrunch, že aplikace je v provozu ve 400 budovách v New Yorku, a dnes se jejich počet zvýšil na více než 40 000 aktivních sousedů v 1 300 budovách v New Yorku a Miami. Dodala, že OneRoof má za sebou také měkké spuštění v Dallasu.
Pokud si chcete představit, jak OneRoof funguje, Sonmez říká, že společnost je často přirovnávána k NextDoor. Pomáhá lidem, kteří žijí ve stejném bytovém domě, navazovat kontakty, vyměňovat si informace, nakupovat a prodávat věci, pomáhat s domácími mazlíčky, setkávat se v reálném životě a vytvářet pocit komunity.
Bezplatná aplikace se opírá o to, co Sonmezová nazvala „komunitou šampionů“ známou jako Super Neighbors. Z této pozice mohou získat přístup ke sponzorským akcím pro sousedy, vstoupit do exkluzivního klubu Super sousedů ve svém městě a sdílet se společností OneRoof zpětnou vazbu pro budoucí vývoj aplikace.
„Sousedé jsou důležitým, ale opomíjeným sociálním okruhem,“ dodala. „Nikdo neví, kdo jsou jeho sousedé, a tak budujeme zásadní sociální tkáň ve společnosti. Naším dlouhodobým posláním je sjednotit a posílit sousedy v rámci OneRoof a vytvořit sociálně i ekonomicky odolnější města.“
V roce 2021 byla OneRoof jen chatovací aplikací, kde spolu sousedé mohli digitálně komunikovat. Od té doby se proměnila a zahrnuje funkci osobních akcí, vylepšené profily uživatelů, které zdůrazňují zájmy, adresář sousedů a funkci „grow“, která lidem pomáhá vytvářet vlastní komunity.
Zdá se, že tento koncept je pro obyvatele bytů atraktivní: V budovách Super Neighbor společnost OneRoof zaznamenala, že více než 78 % uživatelů pokračovalo v používání aplikace po 12 týdnech a více než 65 % po 24 týdnech. Kromě toho bylo ve čtvrtém čtvrtletí v aplikaci OneRoof vytvořeno třikrát více osobních akcí, včetně šťastných hodin a setkání s někým na cvičení, než v předchozím čtvrtletí.
Společnost pokračuje v růstu, denně obdrží 30 až 40 žádostí o službu Super Neighbor a zaznamenává 20% nárůst počtu uživatelů za měsíc. Aby je Sonmez a spoluzakladatel Nikos Georgantas mohli přijmout, potřebovali rozšířit svůj tým, a tak se rozhodli pro nové kolo financování.
Bylo to však na jaře a v létě, kdy se trh rizikového kapitálu zpomalil. V důsledku toho musela Sonmezová zvládnout nejen některá obtížná rozhodnutí, například snížit marketingový rozpočet o 90 %, aby udržela stávající tým OneRoof na místě. Během této doby absolvovala téměř 80 schůzek s investory a musela dokonce zodpovědět několik nečekaných otázek.
„Najednou se nás začali ptát na příjmy, což by se u sociálních startupů v naší fázi před změnou trhů nestávalo, takže nám trvalo, než jsme našli ty správné partnery,“ dodala. „Na trhu také panovaly nejasnosti ohledně cen, takže jsme cenu kola stanovili až po vyjasnění.“
Nakonec Sonmez našel dobré investiční partnery a získal 3,2 milionu dolarů v počátečním financování, což společnosti zajistilo celkové financování ve výši 4,45 milionu dolarů. Toto kolo vedla společnost Chamaeleon a připojily se k ní společnosti Dream Machine, Gaingels, General Catalyst, The Helm a skupina andělských investorů, mezi nimiž byli Margo Georgiadis ze Synetro Group, bývalý investor Andreessen Horowitz D’Arcy Coolican, spoluzakladatel Google Maps Lars Rasmussen a Elomida Visviki.
Díky těmto financím mohla společnost OneRoof přijmout čtyři nové zaměstnance a v současné době hledá další dva. Sonmez plánuje investovat také do vývoje aplikací, softwaru, sponzoringu a marketingu.
Co se týče současných velkých milníků společnosti v oblasti zapojení a udržení zaměstnanců, OneRoof získala hodně bodů, ale Sonmez toho chce ještě hodně dosáhnout.
„Chceme udělat víc,“ dodala. „V této zemi žijí stovky milionů lidí a my se chceme ujistit, že můžeme pěstovat naše výrobky a dát je do rukou každému, kdo má souseda, který si říká: ‚Ach, kéž bych věděl, kdo to je‘.“
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky