Akcie společnosti American Outdoor Brands Inc (NASDAQ:AOUT) se propadly o 20 % poté, co společnost zabývající se outdoorovými produkty oznámila výsledky za první čtvrtletí fiskálního roku 2026, které nedosáhly očekávání analytiků, přičemž tržby byly výrazně nižší než prognózy v důsledku úprav zásob maloobchodníků.
Společnost vykázala za první čtvrtletí upravenou ztrátu 0,26 USD na akcii, což je mírně horší výsledek než odhad analytiků ve výši 0,25 USD na akcii.
Tržby dosáhly 29,7 milionu USD, což je výrazně pod konsensuálním odhadem 36 milionů USD a představuje meziroční pokles o 28,7 % z 41,6 milionu USD ve stejném čtvrtletí loňského roku.
Výrazný propad tržeb byl přičítán maloobchodníkům, kteří urychlili objednávky v předchozím čtvrtletí, aby se vyhnuli cenovým změnám souvisejícím s cly. Vedení společnosti uvedlo, že po očištění o tento posun by tržby za první čtvrtletí poklesly přibližně o 4,7 % ve srovnání s předchozím rokem.
„Nákupní aktivita našich maloobchodníků během prvního čtvrtletí odrážela cykly doplňování zásob, které byly pravidelně zapínány a vypínány podle jednotlivých maloobchodníků, protože každý z nich se snažil optimalizovat ceny, sortiment produktů a peněžní toky,“ uvedl Brian Murphy, prezident a generální ředitel.
Akcie společnosti American Outdoor Brands Inc se propadly o 20 % poté, co společnost zabývající se outdoorovými produkty oznámila výsledky za první čtvrtletí fiskálního roku 2026, které nedosáhly očekávání analytiků, přičemž tržby byly výrazně nižší než prognózy v důsledku úprav zásob maloobchodníků.
Společnost vykázala za první čtvrtletí upravenou ztrátu 0,26 USD na akcii, což je mírně horší výsledek než odhad analytiků ve výši 0,25 USD na akcii.
Tržby dosáhly 29,7 milionu USD, což je výrazně pod konsensuálním odhadem 36 milionů USD a představuje meziroční pokles o 28,7 % z 41,6 milionu USD ve stejném čtvrtletí loňského roku.
Výrazný propad tržeb byl přičítán maloobchodníkům, kteří urychlili objednávky v předchozím čtvrtletí, aby se vyhnuli cenovým změnám souvisejícím s cly. Vedení společnosti uvedlo, že po očištění o tento posun by tržby za první čtvrtletí poklesly přibližně o 4,7 % ve srovnání s předchozím rokem.
„Nákupní aktivita našich maloobchodníků během prvního čtvrtletí odrážela cykly doplňování zásob, které byly pravidelně zapínány a vypínány podle jednotlivých maloobchodníků, protože každý z nich se snažil optimalizovat ceny, sortiment produktů a peněžní toky,“ uvedl Brian Murphy, prezident a generální ředitel.