Německý výrobce sandálů Birkenstock oznámil, že pro fiskální rok 2025 očekává tržby alespoň ve výši 2,09 miliardy eur (přibližně 2,45 miliardy dolarů). Tato prognóza je výsledkem silné poptávky po jeho kladách a botách a je lepší než předchozí odhady.
Společnost dříve uvedla, že očekává růst tržeb na horní hranici rozmezí 15 % až 17 %. Vzhledem k trendu zvyšující se poptávky se může ukázat, že tento odhad byl konzervativní.
Důsledky tohoto optimistického výhledu mohou mít významný dopad na akciový trh a investorům se nabízí možnost zhodnotit své investice do akcií Birkenstock. S rostoucí oblibou brandu a efektem pozitivních recenzí se investoři začínají zajímat o potenciál této značky na globální úrovni.
„Zvýšená poptávka ukazuje na stabilní pozici na trhu, což je dobré znamení pro investory a pro budoucnost značky,“ uvedl renomovaný ekonom, který preferoval zůstat v anonymitě.
Chcete využít této příležitosti?
Birkenstock, známý svými inovativními designy a pohodlnými výrobky, se tak dostává do pozice, kdy je schopný výrazně ovlivnit segment trhu s obuví.
Německý výrobce sandálů Birkenstock oznámil, že pro fiskální rok 2025 očekává tržby alespoň ve výši 2,09 miliardy eur . Tato prognóza je výsledkem silné poptávky po jeho kladách a botách a je lepší než předchozí odhady.
Společnost dříve uvedla, že očekává růst tržeb na horní hranici rozmezí 15 % až 17 %. Vzhledem k trendu zvyšující se poptávky se může ukázat, že tento odhad byl konzervativní.
Důsledky tohoto optimistického výhledu mohou mít významný dopad na akciový trh a investorům se nabízí možnost zhodnotit své investice do akcií Birkenstock. S rostoucí oblibou brandu a efektem pozitivních recenzí se investoři začínají zajímat o potenciál této značky na globální úrovni.
„Zvýšená poptávka ukazuje na stabilní pozici na trhu, což je dobré znamení pro investory a pro budoucnost značky,“ uvedl renomovaný ekonom, který preferoval zůstat v anonymitě.Chcete využít této příležitosti?
Birkenstock, známý svými inovativními designy a pohodlnými výrobky, se tak dostává do pozice, kdy je schopný výrazně ovlivnit segment trhu s obuví.