Nike čelí výzvám, ale nový generální ředitel Elliott Hill, jenž se do konce října vrátil do funkce po více než třiceti letech ve společnosti, dostal důvěru od jednoho z hlavních zákazníků, britského maloobchodníka JD Sports.
Podle Dominica Platta, finančního ředitele společnosti JD Sports, pokud jde o strategii oživení poptávky, Nike „dělá všechny správné věci“. Hill se snaží obnovit vztahy s maloobchodníky a investuje do běžeckých a sneakers řad.
JD Sports, jehož produkty Nike tvoří přibližně 45 % celkového obratu, zaznamenal pozitivní reakci od zákazníků na nové produkty, mezi kterými vyzdvihl modely Vomero, Pegasus a P-6000.
Společnost JD Sports, která zveřejnila výsledky za první polovinu roku, vidí nárůst jak v poptávce, tak v prodeji díky kvalitním inovacím od Nike, což naznačuje pozitivní trend pro obě firmy.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky