Cosmetics giant L’Oréal oznámil dne 17. listopadu 2025, že získal menšinový podíl ve značce masových čínských kosmetických produktů Lan. Tato investice představuje již druhý krok společnosti v posledních měsících v rámci expanze na čínském trhu, kde místní značky rychle získávají podíl.
L’Oréal nezveřejnil velikost ani náklady na podíl, ale prezident L’Oréal pro Severní Asii a generální ředitel pro Čínu, Vincent Boinay, zdůraznil, že Čína je klíčová pro globální strategii firmy. „Věříme, že investice do Číny znamená investici do budoucnosti,“ uvedl Boinay.
Tato investice následuje po tom, co L’Oréal nedávno zaplatil 442 milionů juanů (což odpovídá přibližně 62 milionům dolarů) za 6,67 % podíl ve značce Chando, která je třetím největším domácím hráčem na čínském trhu krásy.
Čína čelí výzvám na trhu, kde domácí značky rychle ovládají stále větší část segmentu krásy a osobní péče, který má hodnotu 75 miliard dolarů. Vzhledem k narůstajícímu tlaku na mezinárodní značky, které musí čelit rychle se vyvíjejícím domácím trendům a marketingovým strategiím, může investice do lokálních značek, jako je Lan, poskytnout příležitost pro využití momenta C-beauty.
Chcete využít této příležitosti?
Významní odborníci, jako Ben Cavender z Čínské skupiny pro výzkum trhu, tvrdí, že investice L’Oréal může být klíčovým krokem pro obnovení jejich podílu na čínském trhu. „Mezinárodní značky čelí značnému tlaku od domácích firem, které rychle uvádějí nové produkty,“ dodává Cavender.
Cosmetics giant L’Oréal oznámil dne 17. listopadu 2025, že získal menšinový podíl ve značce masových čínských kosmetických produktů Lan. Tato investice představuje již druhý krok společnosti v posledních měsících v rámci expanze na čínském trhu, kde místní značky rychle získávají podíl.
L’Oréal nezveřejnil velikost ani náklady na podíl, ale prezident L’Oréal pro Severní Asii a generální ředitel pro Čínu, Vincent Boinay, zdůraznil, že Čína je klíčová pro globální strategii firmy. „Věříme, že investice do Číny znamená investici do budoucnosti,“ uvedl Boinay.
Tato investice následuje po tom, co L’Oréal nedávno zaplatil 442 milionů juanů za 6,67 % podíl ve značce Chando, která je třetím největším domácím hráčem na čínském trhu krásy.
Čína čelí výzvám na trhu, kde domácí značky rychle ovládají stále větší část segmentu krásy a osobní péče, který má hodnotu 75 miliard dolarů. Vzhledem k narůstajícímu tlaku na mezinárodní značky, které musí čelit rychle se vyvíjejícím domácím trendům a marketingovým strategiím, může investice do lokálních značek, jako je Lan, poskytnout příležitost pro využití momenta C-beauty.Chcete využít této příležitosti?
Významní odborníci, jako Ben Cavender z Čínské skupiny pro výzkum trhu, tvrdí, že investice L’Oréal může být klíčovým krokem pro obnovení jejich podílu na čínském trhu. „Mezinárodní značky čelí značnému tlaku od domácích firem, které rychle uvádějí nové produkty,“ dodává Cavender.